פיני בלילי מדליק את האוהדים לקראת הדרבי

פיני בלילי
פיני בלילי | Gary M. Prior/Getty Images

חלוץ העבר שיתף באינסטגרם את שער האדיר שלו מהדרבי של עונת 02/03 במדי הפועל ושיתף: "דרבי המשחק שהכי ריגש אותי". שטראובר הגיב: "כמה תמשיך לחגוג על השער הזה?"

(גודל טקסט)
"כזה שער לא תראו השנה שוב" הכריז יורם ארבל אחרי אחד הגולים היפים ביותר בתולדות הפועל תל אביב, שכבש בסערה פיני בלילי. ערב הדרבי התל אביבי, שחקן העבר נזכר באותו דרבי מטורף מעונת 2002-2003, בו כבש בענק את השער השני עם בעיטת היעף המטורפת שלו שהרעידה את השער של לירן שטראובר. הפועל תל אביב ניצחה 1:3 את מכבי והעיר תל אביב נצבעה אדום. איך יסתיים המשחק הערב לדעתכם?

אנחנו עוד לא יודעים מה תהיה התוצאה הערב, אבל מה שאנחנו כן יודעים, זה שבלילי כל כך מתרגש שהוא התעורר היום (שני) בארבע וחצי לפנות בוקר! שחקן העבר שיתף את הגול האדיר שכבש בזמנו ושיתף בתחושות: "בכל הקריירה שלי ככדורגלן, המשחק שהכי ריגש אותי ותמיד ספרתי את הדקות והימין לקראתו היה הדרבי התל אביבי. הבוקר נזכרתי בשער הזה כשבלומפילד היה ישן וקטן הרבה יותר מזה של היום" כתב בלילי, ועל הדרך נתן דוגמה לאוהדים והסביר שאדום וצהוב יכולים גם ללכת ביחד.

"מאז ועד היום עברו לא מעט שנים וצברתי הרבה מאד חברים חדשים שחלקם גם מהיציע הצהוב. חלק מהחברים שלי הם אוהדי מכבי ת"א והשער הזה צרוב להם בתודעה עד היום, כמו שהוא נצרב משמחה לאוהדי הפועל האדומים. הערב יגיע הרגע שבלומפילד ילבש חג וכולי תקווה שהקהל משני צידי המתרס יכבדו את המשחק וישימו בצד את האירועים האלימים שליוו את משחקי הדרבי בשנים האחרונות. מקווה למשחק כדורגל איכותי וטוב, הרבה שערים ועידוד הוגן מהיציעים", חתם בלילי עם לב אדום וצהוב. ומה לדעתכם ההימור שלו לערב הזה? המדור פנה לשחקן העבר שנתן לנו את התחזית: "1:1", אם אתם שואלים אותו.

לירן שטראובר, חברו היקר שספג את השער הגדול לפני 18 שנים, שיתף את הפוסט של בלילי וכתב: "כמה תמשיך לחגוג על השער הזה?". המדור אוהב מאד את הגישה ומקווה שהאוהדים יקחו דוגמה מהשניים ויבינו שכדורגל – זה רק משחק.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בכל הקריירה שלי ככדורגלן המשחק שהכי ריגש אותי ותמיד ספרתי את הימים והדקות לקראתו היה הדרבי התל אביבי. הבוקר נזכרתי בשער הזה כשבלומפילד היה ישן וקטן הרבה יותר מזה המחודש של היום. מאז ועד היום עברו לא מעט שנים וצברתי הרבה מאוד חברים חדשים שחלקם גם מהיציע הצהוב. חלק מהחברים שלי הם אוהדי מכבי תל אביב והשער הזה צרוב להם בתודעה עד היום כמו שהוא נצרב משמחה לאוהדי הפועל האדומים. הערב יגיע הרגע שבו בלומפילד ילבש חג. אלפי אוהדי כדורגל נרגשים יצבעו את האצטדיון בתפאורה צהובה ואדומה וכולי תקווה שהקהל משני צידי המתרס יכבדו את המשחק וישימו בצד את האירועים האלימים שליוו את משחקי הדרבי בשנים האחרונות. מקווה למשחק כדורגל איכותי וטוב, הרבה שערים ועידוד הוגן מהיציעים.❤️⚽️

A post shared by Pini Balili (@pini_balili) on


פיני בלילי מתרגש לקראת הערב (צילום: אינסטגרם)


לירן שטראובר "מתגרה" בחברו משכבר הימים (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי