רגע לפני הדרבי: מה איחל דודו אהרון לאיתי שכטר?

איתי שכטר
איתי שכטר | דני מרון

הזמר המצליח אמנם אוהד שרוף של בית"ר ירושלים, אך זה לא הפריע לו לברך את חברו הטוב שחגג 33: "תמשיך לקרוע רשתות, רק לא נגד בית"ר"

(גודל טקסט)
אפשר להרגיש באוויר את האנרגיות המיוחדות ביום שהוא חג לכדורגל הישראלי לקראת הדרבי התל אביב לו כולנו מחכים הערב (שני, 20:15) בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. השחקנים דרוכים לקראת ההתמודדות הכי מסקרנת בליגת העל, ויש כמה מהם שהגיעו אחרי ימים מאושרים במיוחד עבורם באופן אישי. זוכרים שסיפרנו לכם שאופיר דוידזאדה ועומר אצילי קיבלו לעולם בנות שנולדו ממש לפני מספר ימים? אז חוץ מהם, לפני יומיים בדיוק, חלוצה האהוב של האלופה, איתי שכטר חגג 33 חורפים.
 
 
שכטר חגג את יום הולדתו בקרב אשתו היפה ליז ושלושת ילדיו, ליאב, רוני ועומר, ואוטוטו, ממש בחודש הבא, יקבל מתנה מדהימה נוספת ליום הולדתו. בנם הרביעי של השכטרים צפוי להיוולד בסוף חודש מרץ ואנחנו כבר לא יכולים לחכות. חשבון האינסטגרם של השחקן האהוב התפוצץ ביומיים האחרונים מברכות וסרטונים מרגשים שהקדישו לו כל אוהביו ומכריו, אך הייתה ברכה אחת שתפסה את תשומת ליבנו יותר מכולן. הזמר דודו אהרון הוא חבר קרוב של החלוץ, אבל הוא ממש לא אוהד את מכבי תל אביב.
 
 
אהרון, בדומה לאייל גולן, אוהד שרוף של בית"ר ירושלים, אך זה ממש לא הפריע לו לאחל לחברו היקר להמשיך להפציץ ולכבוש שערים במדים הצהובים- כחולים. "מזל טוב לנסיך שלנו אוהב אותך מאוד! תמשיך להרשית כמה שיותר (רק לא נגד בית"ר), לקרוע רשתות ולעשות סחרחורת לבלמים, אין חלוצים כמוך!", כתב אהרון לשכטר – וצדק בכל מילה. אז אנחנו יודעים מי דודו אהרון היה רוצה שתנצח הערב. איך לדעתכם המשחק ייגמר?

מעניין אם הברכה שלו תביא לשכטר את הגול הערב. איתי שכטר ודודו אהרון (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי