ברוך הבא: הבן של רונאלדו פתח אינסטגרם ולא תאמינו כמה עוקבים כבר יש לו

כריסטיאנו רונאלדו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור
כריסטיאנו רונאלדו, כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור | Naomi Baker/Getty Images

אם כבר לא הכרתם את הדור הבא של הכוכב הפורטוגלי, אז הגיע הזמן שתעקבו אחרי כריסטיאנו רונאלדו ג'וניור בן ה-9, שהצטרף לאחרונה לרשת החברתיות וכבר מחזיק בחצי מיליון עוקבים

(גודל טקסט)

"היי חברה, זה פרופיל האינסטגרם החדש שלי! מקווה שתאהבו אותו" כך כתב כריסטיאנו ג'וניור, בנו בן ה-8 של כריסטיאנו רונאלדו, שפתח אמש (שני) חשבון אינסטגרם רשמי לראשונה.

"מיני כריסטיאנו רונאלדו" כך הוא נקרא באינסטגרם שפתח לפני בסך הכל לפני פחות מ-24 שעות וכבר יש לו חצי מיליון עוקבים! נתון מטורף בהתחשב בעובדה שמדובר בילד בכיתה ג', אבל כלום לעומת 205 מיליון העוקבים של אביו, מלך האינסטגרם העולמי.

רונאלדו ובנו, ביחד עם התאומים אווה ומתאו ואלנה מרטינה עם בת הזוג של הפורטוגלי ומי שמשמשת כאמא של כולם, הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס, נהנו להם מביקור בשבוע האופנה היוקרתי שבמילאנו. בצל האיום בו חיים אזרחי איטליה בשל נגיף הקורונה והצעדים שנקטו בממשלה כגון: ביטול ימי עליו ודין בבתי הספר, פסטיבל ונציה, סגירת חנויות, ברים, תאטראות על מנת למנוע את התפשטות המגיפה, גם שבוע האופנה קוצר ליומיים, למרות זאת משפחתו של CR7 מצאה זמן משפחתי ליהנות.

חלוצה של יובנטוס נכנס עירום לאמבטיה המפוארת במלון בו התאכסנו עם ארבעת ילדיו ושיתף תמונה תחת הכיתוב: "רגעים מצחיקים עם התינוקות שלי". זו הייתה התמונה הראשונה בה תייג את בנו הבכור שעוקב בסך הכל אחרי חמישה אנשים כפי שאביו התיר לו: אחריו, אחרי ג'ורג'ינה, החשבון הרשמי של יובנטוס, סבתא דולורס אביירו וחברו הטוב של הפורטוגלי, מיגל פיקסאו.

כדאי לכם מאד לעקוב אחרי הדור הבא של הפנומן שבפוסט הראשון שלו בו הוא מציג את חשבונו החדש, הוא מפגין בקיאות מלאה בארבע שפות!! אנגלית, ספרדית, פורטוגזית ואיטלקית. נו טוב, עם הגנים של אבא שלו, כנראה שהוא יהיה הכי טוב בכל דבר שירצה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי