מה עשה רונן פייגנבוים עם קלצ'ניקוב?!

רונן פייגנבוים, אורין ג'ולי
רונן פייגנבוים, אורין ג'ולי | אור גפן

דוגמנית הנשק אורין ג'ולי חגגה יום הולדת 26 והחברים הטובים הגיעו לפרגן, אבל על הדרך גם נהנו משלל הנשקים שהיו במקום. יוצא האח הגדול נראה נרגש במיוחד

(גודל טקסט)

רונן פייגנבוים, בוגר העונה הנוכחית של "האח הגדול", מסתגל מהר לחיים שאחרי הריאליטי הענק מחוץ לבית הכי מפורסם במדינה. בנו של המאמן שייע פייגנבוים כבר מתכנן את הצעד הבא לאחר שהודח – ולא, הוא לא קשור לאקדחים ורובים למרות שגם אנחנו התבלבלנו לרגע. פייגנבוים הגיע לאחל מזל טוב לדוגמנית הנשק, בוגרת הישרדות והאקסית של יאיר נתניהו, אורין ג'ולי שחגגה אמש (שני) את יום הולדתה במסיבת יום הולדת בקונספט "נשק חופשי".

ג'ולי, דוגמנית הנשק והשורדת לשעבר, חגגה 26 חורפים במסעדת "המבורג" בטיילת בתל אביב והחברים הטובים הגיעו לפרגן לה ולחגוג במסיבה עם המבורגר ונשקים חופשי. חוץ מפייגנבוים, שהתלהב מהקלצ’ניקוב AK47 ממש כמו ילד על פי הסובבים שצפו בו מחזיק את הנשק לצידה של מלכת הנשקים, עוד הגיעו לאחל מזל טוב ולחגוג לה: אסי בוזגלו, שאוטוטו יככב גם בבוזגלוס 4 וגם בעונה החדשה של הישרדות לצידו של מנצח האח הגדול, ישראל אוגלבו, בן הזוג של הכדורגלנית והגולסטארית קארין סנדל, שנשארה בבית.

גם איציק זוהר הגיע יחד עם הבן מיכאל ובת הזוג לאורה, סמיון גרפמן, טום אביב, שמחה גואטה ויהודה אבולעפיה, יואב אליאסי הצל, עידן יניב, ג'וזי זירה, נועה כהן, נבו עמרני, ליאל אלי, סהר קליזו, שקד קוממי, לונא מנסור והחבר, גילי ויזל, להקת פורמולה, משפחת אליהו, גיא הוכמן, זיו שילון הקולגה החדש של ערן זהבי בתוכנית החדשה של הוט, צחי מרקור, עדיאל טיירי, אורן חזן ועוד. במקום עוגת יום הולדת גדולה – הכינו לדוגמנית הנשק המבורגר ענק (7 קילו) המורכב מחלקים מובחרים של בקר, עגל וכבש עם זיקוקים ונרות.


ג'ולי מדגמנת המבורגר במשקל 7 קילו! (אור גפן)


עולם הכדורגל בכל מקום. גם ישראל אוגלבו ואסי בוזגלו הגיעו לחגיגה (אור גפן)

איציק זוהר עם בנו מיכאל וזוגתו לאורה (אור גפן) 

גם אורן חזן מרים לג'ולי (אור גפן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי