צפו: פאני בוזגלו מציגה את השיזוף המושלם

פאני בוזגלו
פאני בוזגלו | קארין לוי

אחרי ששבה מחופשה במקסיקו, האקסית של אוהד בוזגלו מוכנה מתמיד למצעד התחפושת של פורים. וגם: באיזו מסיבה היא מתכננת לחגוג? לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם על פאני בוזגלו, האקסית המיתולוגית של האח הבכור למשפחת בוזגלו, אוהד בוזגלו, שהחליטה לשים את פרשת סרטון העירום מאחוריה והמריאה לחופשה אקזוטית במקסיקו. כזכור, פאני השאירה את ארבעת ילדיה בישראל ואת הגרוש שלה שנשאר לשמור על הילדודס, והיא ביחד עם אחותה נסעו לקרוע את קנקון, פלאיה דל כרמן, קוזומל ואיסלה מוחרס ובילו יחד באיים עם הנופים הכי יפים בעולם במשך קצת יותר משבוע.

אחרי האווירה הרותחת של מקסיקו, גברת בוזגלו שבה לארץ הקודש לפני מספר ימים ובחסות חברה הטוב, שדר הרדיו דניאל ציוני, שהיה אחראי על הצילום, אלפי העוקבים שלה זכו לראות את התוצאות של החופשה המדוברת. בזמן שאנחנו חווינו פה חורף קר וגשום, פאני חזרה אקסטרה שזופה ומוכנה למצעד התחפושות של פורים שיחל כבר בשבוע הבא.

עוד שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את התוכנית שלה לחג הכי צבעוני שיש בשנה. פאני, כך מסתבר, היא חובבת מוסיקת טכנו, והעלתה לרשת החברתית את המסיבה שלה לחג פורים הקרוב: "אי בודד". פאני וכל חובבי הז'אנר שייקחו חלק בפסטיבל פורים ייצאו "למסע אל הלא נודע, אל פיסת אדמה קסומה ומכושפת, מקום שבו שורר הסוד לאושר אינסופי, מטמון לחיי אלמוות, לוקיישן שלא דרכה בו רגלו של הבליין מעולם".

המדור שוקל לשריין כרטיסים וכבר עובד על השיזוף וחושב על תחפושת מתאימה. קצת אחרי שפורים 2020 ייגמר, נזכיר כי גם פאני תיקח חלק בעונה הרביעית של הדוקו ריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס" שיעלה לאוויר ב-23 במרץ ב- YES.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי