ספיר ינקו: "עכשיו כולם יודעים מה אריק שווה, רוצה שהוא ישחק בחו"ל"

אריק ינקו, ספיר ינקו
אריק ינקו, ספיר ינקו | אינסטגרם

אחרי שהעלה את הפועל תל אביב לפלייאוף העליון במו ידיו, אשתו של השוער סיפרה לספורט1: "התמלאתי בגאווה, קיבלתי כמות מדהימה של הודעות". וגם: העונה הקשה תחת קובי רפואה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בזמן ששחקני הפועל תל אביב עדיין בטירוף מהחגיגות, יש אחד שמגיעות לו כל המחמאות. מדובר בשוער אריק ינקו, שנתן תצוגת שוערות אדירה עם הדיפות שהיו שוות לקבוצתו כרטיס לשישייה הראשונה. אשתו, ספיר ינקו, אותה רובכם מכירים כספיר יולי, עמדה לצידו גם בשנה הקשה שעבר אשתקד כשהתייבש על הספסל תחת המאמן קובי רפואה.

ספיר היפייפיה נמצאת בעיצומה של תקופת מבחנים בלימודי החינוך שלה, במכללת תלפיות שבחולון, וסיפרה למדור על התחושות אחרי הניצחון הגדול: "כמה אנשים שלחו לי הודעות, זה פשוט מדהים. אריק מקצוען, הוא לא מתרגש לא מטוב ולא מרע. במשחק אתמול לא הייתי כי היה לי מבחן גדול היום, אבל צפיתי בו מהבית והתמלאתי בגאווה. זה לא הפתיע אותי בכלל, כי מבחינתי זה המקום הטבעי של אריק ואני מאושרת בשבילו ובשביל הפועל על העלייה לפלייאוף העליון. לפני שאריק נפצע כבר היה רצף יפה של משחקים שבהם הוא גם לא ספג שערים והפגין יכולת טובה. אני כבר יודעת מה אריק שווה, שמחה שעכשיו גם כולכם יודעים".

ספיר לא שכחה להתייחס גם לכל מה שעבר על בעלה בעונה שעברה, ועל הציפיות להמשך: "אני חושבת שהדברים לא התנהלו כמו שצריך בשנה שעברה, אבל ידעתי שעם ההתמדה, ההקרבה, השקט והעבודה הקשה של אריק – הוא יזרח שוב. הוא מאמין שאם תעבוד קשה ותתאבד על זה, אז בסוף תצליח. עתידו? אני רוצה שאריק ייצא לשחק בחו"ל. הוא בסך הכל בן 28, יש לו דרכון אירופאי ואין סיבה שהוא לא ייצא. זו השאיפה של כל השחקנים שרוצים להצליח, לא?"

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Arik Yanko (@arikyanko) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Arik Yanko (@arikyanko) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Sapir Yulie Yanko (@sapir_yanko_) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sapir Yulie Yanko (@sapir_yanko_) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי