לא תאמינו למי ניימאר מתגעגע…

ניימאר
ניימאר | GABRIEL BOUYS / Contributor

ימים לא פשוטים עוברים על כוכבה של פ.ס.ז' שהפעם, בניגוד לשנים עברו - נמצא הרחק-הרחק מהקרנבל בברזיל. "חושב על האהבה שלי שנמצאת רחוק", כתב ברשתות החברתיות. ארץ הסמבה? זוגיות? כנסו ותדעו

(גודל טקסט)

אפשר לומר שמדובר בימים לא פשוטים עבור ניימאר, כוכבה הברזילאי של פ.ס.ז', שלראשונה מזה שנים רבות נמצא בתקופה הכי חגיגית של ארץ מולדתו הרחק מהבית. אנחנו כמובן מדברים על הקרנבל הגדול בברזיל, אותו ניימאר מפסיד השנה בניגוד לשנים קודמות אז תמיד הצליח ליהנות מהחג הכי גדול בארץ הסמבה משום שהיה פצוע. אמש (שני) הוא החליט להראות את געגועיו בפרופיל האינסטגרם שלו ל-134 מיליון עוקביו אבל שם הוא דווקא דיבר על משהו אחר. "חושב על האהבה שלי שנמצאת רחוק. תייגו את האהבה שלכם בתגובות", כך כתב ומיד הימם מיליוני איש.

בתמונה ששיתף ניימאר הוא מניח את ידיו על פניו ונראה מאד מתוסכל מרוב געגוע. מדורי הרכילות בכל העולם מיד חשבו כי הוא מדבר על נטליה ברוליץ', הדוגמנית הסרבית האמריקאית הלוהטת, אשר שמה נקשר עם שמו של החלוץ, אבל הוא התכוון למישהו אחר דווקא. בתגובה הראשונה תייג ניימאר את אחד מחבריו הכי קרובים, הגולש גבריאל מדינה, שהיה מאד משועשע מהמחווה, כתב לחברו הכדורגלן "להירגע" ותייג בעצמו את הדוגמנית היפייפיה של ויקטוריה'ס סיקרט, קנדיס סוונפול. כן, ניימאר פשוט התבדח בענק, ואפילו חבריו לקבוצה זרמו איתו.

אחד מאלה שעשו זאת בכנות ותייגו את האהבה שלהם בחיים, היה מרקו וראטי, שהזכיר את בת זוגו, ג'סיקה איידי. בן ארצו וחברו לקבוצה, מרקיניוס, פשוט נקרע מצחוק מהפוסט של החלוץ ושיתף אותו בחשבון האינסטגרם שלו, גם קיליאן אמבפה, שחולק עם ניימאר אהבה גדולה לגיבורי על, תייג את ספיידרמן, הגיבור הכי אהוב על השניים. גם במדור היו בטוחים מיידית כי הברזילאי מדבר על נטליה הפצצה, שבילתה הרבה בפריז מאז יום הולדתו של הבועט בחודש שעבר, ומאז על הרומן שלהם כביכול כבר דובר בכל מקום.

אבל, לאחר חיפוש מעמיק, מסתבר שכרגע לכוכב הברזילאי אין בכלל פרטנרית, וכי הוא פשוט התבדח. "אם ניימאר היה בזוגיות, הוא כבר היה מפרסם את זה מזמן בחשבון האינסטגרם שלו", כתבו בתקשורת בברזיל. "הוא רווק, צעיר, ואחד הכדורגלנים הכי מפורסמים ואהובים בעולם, ולכן כל אחת שמצטלמת איתו, או מסתכלת לעברו – מיד מדביקים להם רומן" הוסיפו. נכון שבחצי שנה האחרונה סחררנו אתכם עם רכבת הרים של שמות של יפייפיות ששמן נקשר עם ניימאר, אבל נכון לעכשיו – הוא עדיין אוחז בטייטל 'רווק', עד שנספר לכם אחרת!


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי