קשר מנצ'סטר סיטי שהפך לאבא בגיל 18 ולא ידעתם

פיל פודן
פיל פודן | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

פיל פודן אולי לא זוכה ליותר מדי דקות לאור הכוכבים הרבים בסגל אלופת אנגליה, אבל הוא בהחלט מסומן כאחד מכוכבי העתיד בכדורגל העולמי. אחרי שהוביל את הקבוצה לזכייה בגביע הליגה, נחשפו פרטים חדשים על חייו

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ביום ראשון האחרון ראינו את ההופעה האדירה שלו בגמר גביע הליגה באנגליה, כאשר מנצ’סטר סיטי גברה 1:2 על אסטון וילה, אבל מי היה מאמין שפיל פודן, קשרה בן ה-19 של סיטי הפך לאבא כבר בשנה שעברה? הקשר, שמהמם את אנגליה עם הכישרון שלו בגיל כל כך צעיר, עבר לא מעט מאז שעשה את הבכורה שלו בגיל 17. בעוד חודשיים ימלאו לו עשרים אביבים, אך תתפלאו לשמוע שהילד הזה כבר אבא בעצמו.

פודן וחברתו עוד מימי התיכון, רבקה קוק, הם הורים לרוני, בנם בן השנה וחודשיים וגרים בבית ששווה שני מיליון יורו. נזכיר שילד הפלא בעצמו עוד בשנות העשרה לחייו, כן? ההקרבה היחידה מבחינתו של פודן כאב צעיר שעובד קשה מאד על כר הדשא, היא האהבה שלו לדייג – לזה כבר אין לו זמן. הלידה של הבן שלו בחודש ינואר 2019 שינתה את חייו לחלוטין והוא הודה שכשהוא נולד הוא פרץ בבכי מרוב התרגשות. "הייתי בלידה, ראיתי הכל" הוא סיפר לאתר הרשמי של מנצ'סטר סיטי. "יצאתי מהחדר אחרי הרגע המדהים הזה וממש זלגו לי דמעות מהעיניים", הוסיף פודן.

"אני לא אחד שבוכה, אבל זה היה הרגע הכי מיוחד בחיים שלי", סיפר לחבריו. ואם כבר חבריו, שאר השחקנים שחולקים איתו את חדר ההלבשה הכינו אותו לכך שלהיות אבא זו ממש לא משימה פשוטה, אבל שזה הדבר הטוב ביותר שקרה לו. "בוא נגיד שהיום אחרי משחק שהפסדתי בו, יש לי סיבה טובה להמשיך לחייך" סיפר פודן, שמתגאה לאחרונה בחשבון האינסטגרם שלו בבנו הבכור והיורש שלו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי