כריסטיאנו רונאלדו הגיב לראשונה לאחר שאמו לקתה בשבץ מוחי

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Francesco Pecoraro/Getty Images

לאחר שחווה את אחד הימים הקשים בחייו, הכוכב הפורטוגלי התפנה להודות להודעות התמיכה הרבות שקיבלו הוא ומשפחתו, וביקש לקבל פרטיות

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו חווה אתמול (שלישי) את אחד הימים הקשים ביותר בחייו. בדרך כלל אנחנו רגילים לספר לכם על הכסף שלו, האהבה שלו והחיים הטובים שמהם הוא נהנה, אבל שום דבר לא הכין אותו לרגע שבו אמו דולורס אביירו לקתה בשבץ מוחי ונכנסה לאשפוז בבית החולים "דוקטור נליו במנדונסה דה פונשל" שבפורטוגל, על פי דיווחים במולדתו של חלוץ יובנטוס. לאחר שחשה רע במהלך הלילה שבין שני לשלישי, הועברה אמו של רונאלדו לבית החולים, שם נאלצו להתערב בדחיפות כדי לאפשר לדם ולחמצן להגיע לתאי המוח שלה.

הכדורגלן, בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס ובנו הבכור כריסטיאנו ג'וניור, ששהו כזכור במדריד בעקבות התפשטות נגיף הקורונה באיטליה, כבר נמצאים במדיירה, עיר הולדתו של CR7, כדי ללוות את אמו בזמן ההתאוששות במחלקה לטיפול נמרץ. לאחר הפחד הגדול שחווה, רונאדלו רצה להעביר מסר של שלווה יחסית באמצעות הרשתות החברתיות וניצל את ההזדמנות להודות לתמיכה האדירה שקיבל במהלך היום. מיליוני הודעות ושיחות טלפון הציפו את הפורטוגלי, את משפחתו ואת הסוכנים שלו.

"תודה על כל הודעות התמיכה שלכם באמא שלי. מצבה יציב כרגע והיא מתאוששת בבית החולים. משפחתי ואני רוצים להודות לצוות הרפואי שמטפל בה ומבקשים בנחמדות שתהיה לנו קצת פרטיות בשלב זה", צייץ רונאלדו בחשבון הטוויטר שלו אמש. דבריו קיבלו אלפי תגובות חדשות, כולן תומכות באישה שהביאה את הכוכב לעולם. כמובן שהפורטוגלי רצה להיות ליד אימו ברגע הקשה הזה וביקש מיובנטוס רשות לטוס למדיירה במטוסו הפרטי. בסביבות השעה ארבע אחר הצהריים הגיע הפנומן לבית החולים, אך נכון לעכשיו מוקדם לדעת את השלכות השבץ שספגה אימו בת ה-65. החלוץ יבלה איתה את הלילה ולא ידוע האם הוא ישוב מחר לאיטליה, זאת לאחר דחיית המשחק בין יובנטוס למילאן בחצי גמר הגביע האיטלקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי