חשיפה: חברה של עופרי ארד שיתפה פרטים שלא ידעתם עליו

עופרי ארד, שני ברגר
עופרי ארד, שני ברגר | Instagram

חברתו היפיפייה של בלם מכבי חיפה שני ברגר הקדישה לבועט שלה פוסט מרגש ביום אהבה ובו סיפרה מספר דברים שלא ידענו עליו, כמו העובדה שהוא לא אוהב להפסיד בשום דבר. ווינר אמיתי! שאר הפרטים בפנים

(גודל טקסט)

אחרי שבני יהודה ניצחה אמש את הפועל חיפה והעפילה לחצי גמר גביע המדינה, הערב (רביעי) מכבי חיפה תפגוש את הפועל באר שבע במסגרת רבע גמר גביע המדינה למפגש מגה מסקרן.

אחד מהכוכבים של מרקו בלבול העונה, הוא הבלם הצעיר עופרי ארד שמושך את תשומת הלב לא רק על כר הדשא אלא גם ברשתות החברתיות. באדיבות אחד מדפי המעריצים של הכדורגלן בן ה-21, המדור נחשף לסטורי ששיתפה הפצצה שלו, שני ברגר.

זו ממש לא הפעם הראשונה שאנו מספרים על זוג האוהבים הצעירים הזה שכבש את הכרמל ואת ליבנו, ולא יכולנו שלא לספר לכם מספר פרטים שהבלשית של ארד שהיא גם סטודנטית למשפטים במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן חשפה.

בראש ובראשונה, כדאי מאוד שמכבי חיפה תנצח הערב כי לטענתה של אשת הכדורגלן "כשעופרי לא מנצח במשהו, הוא משתגע" – תכונה טיפוסית של ווינר, קיבלנו. בנוסף, סיבה לריב בין השניים מתרחשת כאשר ארד "מתעטש למעלה משלוש פעמים, הוא מסוגל להגיע גם לעשר!".

שתי עובדות משעשעות במיוחד שלא ידענו על ארד הן: "הוא אף פעם לא יודע מילים של שירים ותמיד ממציא מילים חדשות" ובנוסף: "הוא חייב תמיד לקנות עשרה סוגי דאורדורנט במכה".

תודה לשני שחשפה בפני אוהדי הכדורגל הישראלי מספר פרטים נחמדים על הכדורגלן שלה שלא יכולנו לדעת בעצמנו, והשאירה את הדובדבן שבקצפת לסוף הפוסט. "שעה לפני הדייט הראשון שלנו חטפתי פיק ברכיים והמצאתי לו שנתקעתי בבסיס ולא יכולה להיפגש" סיפרה החצי השני של ארד והמשיכה: "אלוקים יודע איך, הוא הבין שזה שקר והצליח להתעקש. לאט ובזהירות הוא הצליח לקלף את כל הקליפות ולהפוך אותי לאדם המאושר עלי אדמות".

הרומנטיקה במכבי חיפה חוגגת, והמדור מתרגש למרות גילם הצעיר של עופרי ושני, אנחנו מפנטזים על ריקודים סוערים בחתונה שלהם. כבר שנתיים וחצי שהם יוצאים, וגם הערב, צפו לראות את היפה של ארד מעודדת מהיציע כמו בכל משחק אליו היא מגיעה.


הסטורי המדובר של שני ברגר (אינסטגרם)

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shani Berger (@shaniberger) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Important win +3

A post shared by Ofri Arad (@ofri_arad15) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי