קבלו את הכדורגלן ש"אשתך הכי תרצה לשכב איתו"

כדור ליגת האלופות
כדור ליגת האלופות | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

התפשטות הקורונה? הצחקתם את האנגלים, שערכו סקר פרובוקטיבי בו השתתפו 1,500 נשים. התוצאות: רונאלדו רק במקום השמיני, ניימאר בכלל לא נכנס לרשימה, ומי השחקן הכי נחשק בעולם?

(גודל טקסט)

בהלת הקורונה כנראה עדיין לא הגיעה לאנגליה, אחרת אין לנו הסבר לסקר החדש שקבע מי השחקן שעומד בראש רשימת "הכדורגלן שאשתך הכי תרצה לשכב איתו". באתר 'Ticketgum.com' ערכו סקר בקרב 1,500 נשים ומצאו כי כוכב הכדורגל שגורם לנשים "לקום מהמושבים" הכי מהר הוא בכלל כזה שכבר מזמן פרש ממשחק פעיל. קוראים לו דיוויד בקהאם, כוכב מנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד לשעבר, שבגיל 44 מוכיח פעם נוספת כי בכל הנוגע לצד היפה של כר הדשא – אין לו מתחרים.

21.25 אחוזים מהמצביעות קבעו שבקס ההורס הוא גבר החלומות, ובכך הוא השאיר אבק לכריסטיאנו רונאדלו, הריבועים, וקמפיין התחתונים שלו. הפורטוגלי נמצא במקום השמיני ברשימה עם 6.25 אחוזים, וליאו מסי מיד אחריו במקום התשיעי עם בסך הכל חמישה אחוזים. במקום השני ניצב כדורגלן העבר ומאמן צ'לסי כיום, פרנק למפארד. ג'רארד פיקה במקום השביעי ואיתו סרחיו ראמוס סוגר את הרשימה במקום העשירי. מי שנשאר מחוץ לרשימה במפתיע הוא אולי הרווק הכי מבוקש בעולם. המדור מתכוון כמובן לניימאר, שאולי כדאי שיקבל כמה טיפים מבקהאם. ויקטוריה בקהאם ודאי מחייכת מאוזן לאוזן, לא שזה חדש לה שהיא תפסה את הגבר הכי חתיך באנגליה.

בזמן שהכוכב האנגלי ממשיך להיות רלוונטי במשך כשלושה עשורים, ועושה זאת בחיוך כובש, נספר לכם כי ביום שישי הקרוב, יעלה סרט דוקומנטרי חדש על הבעלים של אינטר מיאמי שייקרא "אפקט בקהאם". יותר מ-13 שנים אחרי הופעת הבכורה שלו ב-גלאקסי, ומהרגע שעזב את הקבוצה, ליוו את חייו של שחקן העבר עד לרגע זה. הסרט יכלול רגעים אינטימיים ומשפחתיים, בניית מורשתו באינטר מיאמי עם הופעות אורח של שלל ספורטאים רגע לפני חנוכת האצטדיון החדש של אינטר מיאמי. מדובר בהפקת ענק של רשת פוקס, כך שצופים לסרט הצלחה רבה. אמש התראיין הסופר סטאר בתכנית האירוח של אלן דג'נרס שם סיפר על הסרט ועל קטעים משעשעים כאבא לארבעה ילדים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי