המחווה המטורפת של חברתו של דה חאה

אדורנה ודה חאה
אדורנה ודה חאה | Gettyimages

אדורנה, בת זוגתו של שוער מנצ'סטר יונייטד ואחת מהזמרות היותר מצליחות בספרד, שחררה לעולם שיר שכל כולו מוקדש לחצי השני שלה בו חשפה אנקדוטות מסיפור האהבה שלהם

(גודל טקסט)

שוערה של מנצ'סטר יונייטד ונבחרת ספרד, דויד דה חאה, הוא גבר בר מזל. לא רק כי הוא עוסק בדבר שהוא הכי אוהב בעולם, כדורגל, אלא כי יש לו בת זוג שהיא בכלל לא רחוקה מההגדרה "מושלמת". אדורנה, אחת הזמרות היותר מצליחות בספרד צמודה כבר עשור לשוער שלה ולא ברור לנו מדוע הם עדיין לא מתחתנים. המחווה שהיא עשתה בשבוע האחרון, תיזכר כאחת הרומנטיות. הזמרת שחררה לעולם שיר חדש העונה לשם "אולי", ובו היא חושפת מספר אנקדוטות בסיפור האהבה שלה ושל דה חאה.

אדורנה סיפרה כי היא מרגישה ששחררה את אחד השירים המיוחדים ביותר בקריירה המצליחה שלה, שיר המוקדש כולו לחצי השני שלה ומספר על הרגעים הטובים ביותר במערכת היחסים הארוכה שלהם. שניהם נפגשו בסוף 2010, ומאז הם הצליחו ליצור סיפור אהבה חזק ועוצמתי עליו מספרות מילות השיר שזכה לשבחים רבים מצד מעריציה הרבים של האמנית. ביום שישי האחרון היא גם אישרה למקרה שלא היה ידוע, שהשיר מדבר על שוערה של מנצ'סטר יונייטד. הספרדייה בת ה-33 עשתה זאת דרך חשבון האינסטגרם שלה עם סרטון בו מופיעים שניהם כשהם שרים את השיר ברכב בליווי שתי מילים: "בשבילך".

המילים הן מכתב אהבה בו תוכלו לקרוא אמירות רומנטיות כמו "אני מעדיפה להיות עיוורת מאשר לעולם לא לראות אותך שוב", "אני יודעת שחלומות מתגשמים כי חלמתי עליך" או "לפני תשע שנים אני עדיין זוכרת איפה נישקת אותי בפעם הראשונה". איזה כיף לדה חאה שיש לו אישה כזו. השוער נראה יותר ממרוצה מבת זוגתו בסרטון הווידאו בו הוא שר איתה יחד את השיר שמוקדש כולו רק עבורו. אנחנו מתערבים שחבריו לחדר ההלבשה כבר משננים את מילות השיר וסבורים שהיא הציבה רף גבוה מאוד, לפחות לחברה של פאולו דיבאלה, אריאנה סבטיני, שגם היא זמרת מצליחה מאד בארגנטינה. אולי גם היא תחשוב לכתוב שיר לשחקן הכדורגל שלה. בספרד, השיר של חברתו של דה חאה כבר הספיק תוך מספר ימים לכבוש את מצד הפזמונים ואנחנו בטוחים שהמאורע הזה מצדיק טבעת!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My ♥️

A post shared by David De Gea (@d_degeaofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי