לרגל יום האישה, אתם בוחרים: מי האישה החזקה ביותר בליגה?

מירן בוזגלו, שי זהבי, שרון אייזנברג
מירן בוזגלו, שי זהבי, שרון אייזנברג | אינסטגרם

יום חגו של המין היפה סיפק למדור הזדמנות מצוינת להזכיר לכולם מי מנהל את העולם. לפניכם רשימה של "נשות החיל" בכדורגל הישראלי, הצביעו בסקר: מי הכי חביבה עליכם?

(גודל טקסט)

יום האישה הבינלאומי הוא רגע מושלם עבור המדור, שלאורך כל השנה שם בקדמת הבמה את נשות הכדורגלנים, להזכיר לכם מי מנהל את העולם. לא פעם כבר הסברנו לכם, קוראינו הנאמנים, כי הסטיגמה של "אשת כדורגלן" שהכרתם בענף בעבר, כבר אינה רלוונטית כלל בשנת 2020. הנשים של כוכבי הכדורגל שלנו הן הרבה מעבר לפנים יפות. הן חזקות, חכמות, יוזמות, מתחזקות קריירות משלהן, ובשורה התחתונה, בלי האישה החזקה שתומכת וניצבת כמו סלע איתן, גם הקריירות המפוארות של השחקנים הכי גדולים פשוט לא היו מה שהן. בליגת העל יש עשרות "נשות חיל" ולרגל יום האישה, קבלו תזכורת של 20 הנשים הכי חזקות בכדורגל הישראלי.

מירן בוזגלו – בשנה שעברה אתם קבעתם שמירן היא אשת הכדורגלן הכי שווה בליגה. מאז, היא הספיקה לעשות כל כך הרבה: אחת הנשים היותר וותיקות בכדורגל, בסך הכל בת 32, למרות שהיא נראית מיליון דולר וגורמת לאלפי נשים לתהות איך היא שומרת על כזו גזרה אחרי שתי לידות תאומים. עם ארבעה ילדים, עסק לעיצוב גבות שרץ סביב השעון, קמפיינים בלי סוף ותוכנית דוקו-ריאליטי שהרייטינג שלה בשמיים – מירן היא הסופר וומן שמצליחה לעשות הכל.

שי זהבי – הדבר הטוב ביותר שקרה מאז התפרצות נגיף הקורונה הוא ששי נמצאת בישראל כבר חודשיים. גם בארץ הקודש, גורו הכושר והתזונה הנכונה נותנת בראש, מתאמנת, שומרת על הגזרה ומתחזקת את הבלוג שלה בשלל מתכונים, טיפים לאורח חיים בריא ושלל סיפורים מחייה האישיים שדוחפים את עשרות אלפי העוקבים שלה ללכת בעקבותיה. עוד נספר לכם שהחצי השני של ערן זהבי כבר תקופה ארוכה עובדת על משהו חדש, שהולך להפיל אתכם מהרגליים. בקרוב מאד תבינו שווינריות זה דבר מדבק, לפחות במשפחה הזאת.

שונית חמד – שונה, אשתו של תומר חמד ונציגת המין היפה של הכדורגל הישראלי באנגליה, היא אמא מהחלומות. שלוש בנות יש לזוג חמד: מיה, אמי ולנה, ולמרות שהיא מחזיקה בשני תארים, גברת חמד מקדישה את השנים האחרונות בגידול הבנות שלהם והיא עושה את זה כל כך טוב שחשבון האינסטגרם שלה הפך לאטרקציה בקרב אימהות צעירות. שונית משתפת אינסוף טיפים לאימהות מניסיונה האישי והיא עושה את זה בחן רב. ברור לנו שכשמשפחת חמד תחליט לשוב לישראל, יהיו לה עוד תוכניות והפתעות בתחום הזה.

בר דגני – אחת הנשים שאנחנו יותר נהנים לעקוב אחריה באינסטגרם היא גברת דגני, אשתו של בלם וקפטן הפועל תל אביב אוראל. האישיות הצבעונית של בר באה לידי ביטוי בפוסטים שתמיד מעלים לנו חיוך על הפנים, כולל סטוריז קורעים מצחוק בהם היא מרבה לשתף גם את בעלה ואת שני ילדיהם, און ואריה. בר עובדת בתור מנהלת מוצר בחברת Anyvision, מכורה קשות לספורט וחובבת קולינריה משובחת עם הפרטנר הכי טוב בעולם. בר חולה על החיים הטובים ואנחנו חולים עליה.

סינדי חיימוב – בת זוגו של שוער מכבי חיפה גיא, שאין אוהד כדורגל שלא מכיר אותה, היא אשת חיל חלומית ולא משנה מאיזו זווית תסתכלו עליה. גברת חיימוב ניצבת לצד בעלה באש ובמים ומזכירה לנו שסיפורים רומנטיים של אוהבים מימי התיכון כבר לא ממש קיימים. אצל סינדי וגיא חיימוב, זה עובד נהדר. סינדי חזרה לחיינו לפני כחודשיים, אז פתחה מחדש את חשבון האינסטגרם שלה, שם היא מציגה את הגישה הבריאה שלה לחיים ואת הילדים המתוקים עמית ואביגיל וביחד הם כולם תומכים באבא גיא, שנמצא כעת בשיקום לאחר הניתוח בתקווה שישוב מהר למגרשים.

שרון אייזנברג – היא עוד לא בת 23 וכבר יש לה לא מעט טייטלים: קצינה משוחררת, דוגמנית, סטודנטית וכמובן, אשת כדורגלן. שרון של דוד קלטינס היא טאלנט אמיתית שעושה מיליון דברים בו זמנית כשהיא מתגוררת בבאר שבע ונמצאת חזק על הקו בין בירת הנגב לתל אביב, בעקבות העבודה והלימודים. היא עוד צעירה, אז לפני שהיא ודוד יחליטו לשבור את הכוס ולהביא ילדים יפהפיים לעולם, נספר לכם שהיא חולמת להפוך לאדריכלית ואנחנו חותמים שאם היא חולמת, היא גם תגשים.

ספיר ינקו – לנצח היא תהיה עבורנו ספיר יולי, שכבר הפכה מזמן למותג. אבל בגיל 25, ספיר עונה לשם גברת יולי ינקו אם במקרה תהיתם לעצמכם. אשתו של אריק, שוער הפועל תל אביב, מלווה אותו מתחילת הדרך שבה עמד בין הקורות של הפועל רעננה ועד היום. בשנה שעברה הם התחתנו ובימים אלו ספיר שוקדת על לימודי החינוך שלה בדרך להפוך למורה בישראל. ספיר אף פעם לא מתביישת להגיד את אשר על ליבה, גם בטוב וגם ברע והיא קורעת את המדור מצחוק באופן יום יומי עם הסטוריז שלה.

ליז שכטר – מרגיש לנו כאילו ליז מאז ומעולם נמצאת לצידו של החצי השני שלה. אשתו של איתי שכטר עושה כל כך הרבה דברים בו זמנית, שיש לנו קצת סחרחורת. היא אמא לליאב, רוני ועומר ואוטוטו לבייבי מספר 4 שבדרך. היא בעלת חנות לעיצוב הבית Homeje בקניון באר יעקב והיא מאסטר-שפית שלא הייתה ולא תהיה. עם כל זה, היא לא שוכחת להגיע לתמוך בבעלה בבלומפילד ובדרך כלל היא עושה את זה עם ליאב בן ה-8 וממיסה את לבנו בכל פעם מחדש עם האישיות הקורנת שלה.

מאי ורד – האישה הכי חזקה בבית"ר ירושלים ובכלל חלק מרכזי מאד מפרלמנט החברות הטובות של מאי: שי, ליז, שני זהבי, ליאן בן חיים ואודליה דגו. אשתו של קפטן בית"ר עידן כבר שמונה שנים לצידו, עברה איתו יבשות, קבוצות, פציעות וכל מה שרק תדמיינו. מאי ההורסת בסך הכל בת 27, אבל כבר אמא לרוי המתוק בן השנה וחצי ורק לאחרונה פתחה עסק חדש בשם "אופוריה" בקניון עזריאלי, שם תוכלו למצוא פתרון לטיפוח השיער, הציפורניים ולשיזוף לקראת הקיץ.

נואל ברקוביץ' – נולי של דור מיכה היא שחקנית מדופלמת וכוכבת ילדים, אבל עם כל הכבוד לעולם הילדים, נואל היא חלק ממשפחת הכדורגל כבר הרבה מאוד שנים. כיום היא משלבת את תפקידי המשחק שלה והצילומים הרבים לצד לימודי התואר הראשון. אשת הכדורגלן לומדת משפטים וממשל, ומתגוררת עם הקשר ההתקפי של מכבי תל אביב בגבעתיים, כשהיא מרבה להגיע ליציע לתמוך בו לצד שאר החברות הטובות ממכבי. ולמה אנחנו הכי מחכים? טוב, כבר אמרנו את זה רק מאתיים פעמים בעבר – לרקוד בחופה של הזוג הזה.

גאיה בינה – כבר שנתיים וקצת שהיפהפייה הזאת מחממת חזק את ליבו של קשר אלופת המדינה דן גלזר, והיא בסך הכל בת 21. גאיה פוקדת את היציע של מכבי תל אביב באופן קבוע עם חברותיה הטובות, רוני אדרי ונואל ברקוביץ', וחובבת חיוכים מושלמים בשל המקצוע בו בחרה לעסוק. כזאת צעירה וכבר עובדת סביב השעון כעוזרת רופא שיניים ולומדת שיננות. איך החיוך של דן לדעתה? לא פחות ממושלם.

רוני אדרי – רוני ויוני, יוני ורוני, חברת הילדות של יונתן כהן הפכה בשנה האחרונה לבת הזוג שלו ותודו שאם הוא לא היה שחקן כדורגל, הייתם מתבלבלים וחושבים שמדובר בזוג דוגמנים. החבורה התל אביבית של כהן-גלזר-פרץ עוד מימי התיכון גורמת לא רק לחדר ההלבשה הצהוב להיות מגובש, אלא גם לצד הנשי של הקבוצה, ורוני היא אחת החזקות בתחום. חוץ מזה, היא מנהלת השיווק בחברה של אביה וגם סטודנטית לפרסום ותקשורת שיווקית ומפיקת על בכל הנוגע לאירועים מצומצמים שלה ושל האהובים עליה.

מעיין ריקן – מלכת הפילאטיס של הליגה היא ללא ספק אשתו של אבי ריקן. לא רק שהיא מאמנת בקצב בסטודיו שלה שבראשון לציון, גם את בעלה וחבריו לקבוצה היא יודעת למתוח מצויין כשהם באים לעבוד אצלה קשה ולהזיע. מעיין של אבי היא אחת הנשים היותר מצחיקות וכיפיות שייצא לכם לפגוש וזה נדיר לא למצוא אותה ביציע הכבוד כשאבי שורף את כר הדשא. לשני האהובים משכבר הימים יש שני בנים, ירין ועמית, וגם בגזרת משפחת ריקן מסתמן כי יש יורשים לאבא בכדורגל.

ליאן קליימן – אחת הנשים שאנחנו יותר מתגעגעים אליהן מאז שעשתה את המעבר עם השוער שלה לקפריסין היא ליאן. בזמן שבוריס קליימן עוצר כדורים בשער של פראלמיני, ליאן הפכה בשבוע שעבר לאמא לשניים כאשר ילדה את בתם השניה סליני, אחות לארי המתוק שאוטוטו יהיה בן שלוש. חוץ מלהיות אמא ואשת כדורגלן יפהפייה, ליאן מנהלת את העסק שלה מכל מקום בעולם: מותג התינוקות La baby. עם חשבון האינסטגרם שלה אי אפשר להתחרות ואנחנו בעיקר מחכים שמשפחת קליימן תגיע בהרכב מלא לביקור בישראל.

סיוון ארבייטמן – יש מורה יותר יפה מאשתו של שלומי? מבטיחים לכם שאם נעשה סקר במשרד החינוך, התוצאה תהיה שלא. סיוון היא גם מורה, גם אמא לשניים, גם מכורה לספורט וגם אחת הנשים הוותיקות והאהובות בכדורגל הישראלי. זה לא רק הבלונד והגומות, במקרה של סיוון זאת כל החבילה שללא ספק מצדיקה את העובדה שיש לא מעט נשות כדורגלנים שמנהלות לא רק את הבעלים, אלא את כל העולם.

גל רפאלוב – גם אשתו של ליאור רפאלוב, הישראלי הכי לוהט בבלגיה, התחדשה בטייטל "אמא לשלושה" לפני ממש מספר ימים. גל הביאה לעולם את בתם השלישית, אלסנדרה, כאשר בחרה את השם המיוחד אותו תמיד אהבה לבייבי המתוקה, אחותם הצעירה של אדריאן ומיה. אחרי שמונה שנים בבלגיה, אפשר להגיד שגל בטוח מתגעגעת לחיים בישראל, אך בינתיים מתרכזת בלהיות אמא במשרה מלאה שמנהלת את הבית ופשוט אי אפשר בלעדיה. מחכים לדעת מה צופן לה העתיד.

לי מאי הרוש – בזמן שאריאל עושה חיל בשער של ספרטה רוטרדם, לי מאי היפה אוטוטו תהפוך את שניהם להורים צעירים לבת בכורה שצפויה להיוולד ממש בקרוב. חוץ מלנהל את עסק התיקים שלה sea& soul, לי מאי הספיקה לסיים תואר בתקשורת למרות המעברים מישראל לקפריסין וממנה להולנד. כאשר חיו בישראל גברת הרוש דגמנה, ואין לנו ספק שאם תרצה לחזור לעסוק בזה בעתיד, הדלת תהיה פתוחה עבורה. בינתיים היא מתרגשת ומצפה לרגע בו תהפוך לאמא ומוכיחה גם היא, כמה דברים עושה אשת כדורגלן אחת.

מאי גולסה – יש הרבה כאלה שיאמרו כי מאי גולסה היא אשת הכדורגלן הכי מצחיקה בליגת העל. היא אשתו של אייל, היא אמא לשלושה ילדים ובוגרת בית הספר למשחק "בית צבי". חוץ מלצלוח בחינניות את המרתון של גידול הילדים, בשיחה קצרה איתה תבינו לבד כי מדובר בכישרון גדול והמדור מאד מקווה שמאי מתכננת לחזור לעיניינים כשהילדים יגדלו קצת. מתאים לנו לגמרי עוד כוכבת ילדים/שחקנית בליגת העל, ובטח שבמכבי תל אביב.

גיל קהת – הנינג’ה שלנו, אשתו של רועי ממכבי נתניה, היא מקור להשראה לא רק לנשים, אלא לכל חובבי הכושר באשר הם. גם כשהיא בחודש החמישי להריון השני של הזוג, גיל נותנת בראש וגורמת לכל המתאמנים שלה להזיע. חוץ מזה, המדור מודה שהוא מכור למתכונים שהיא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה והכין מטעמים מעשה ידיה לא פעם ולא פעמיים. כשאנחנו חושבים על אישה חזקה שהיא מקור להשראה – גיל קהת ללא כל ספק עונה על ההגדרה.

נטע אלחמיסטר – באמת יש צורך שנסביר מדוע אשתו של רמי גרשון סוגרת את הרשימה הזאת? בת 25, בעלת מותג בגדי ים מצליח, אחת הדוגמניות העסוקות בארץ שקוטפת קמפיינים בלי הפסקה, שופטת בתוכנית ריאליטי ומחזיקה בטייטל "מלכת האינסטגרם" של ישראל ושל ליגת העל – זה בטוח, עם 1.6 מיליון עוקבים. נטע היא דוגמא ומופת לאישה חזקה, שאפתנית, שלקחה את היתרון שלה והפכה אותו לאימפריה.

זו הרשימה שלנו, נציין שיש כמובן עוד עשרות נשים חזקות, טובות ויפות, שבלעדיהן השחקנים שלהם ובכלל הכדורגל הישראלי לא היה יכול להתקיים. לרגל יום האישה הבינלאומי, המדור רוצה לאחל לכל נשות הכדורגלנים ולכל הנשים באשר הן: יום האישה שמח. בלעדיכן, אין כלום. אין חיים, אין יופי, אין כיף ובעיקר – אין עניין.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי