Sport1 Banner

שכטר הורחק: מי זכה במקום הראשון במסיבה המטורפת של מכבי ת"א?

דור מיכה, נואל ברקוביץ'
דור מיכה, נואל ברקוביץ' | אלבום פרטי

האלופה ערכה תחרות תחפושת יצירתית במיוחד בה כל השחקנים הפגיזו, אך מי שגנבו את ההצגה היו איתן ושיר טיבי. לירון שרון עם כל הפרטים והתמונות מהאירוע הנוצץ בטי האוס סלון & גרדן

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
בטי האוס סלון & גרדן בת"א, נערכה אמש (ראשון) חגיגה ענקית כאשר שחקני אלופת המדינה, מכבי תל אביב, לצד בנות הזוג היפות, חגגו את חג הפורים במסיבה מטורפת. כנראה שסוף השבוע החופשי ממשחקים גרם לכדורגלנים להיות אקסטרה יצירתיים כי התחפושות השנה היו שיא המושקעות – וככל הנראה נצטרך לזקוף זאת לזכותן של הנשים שגנבו את מרבית ההצגה. בשנים הקודמות, דור מיכה ונואל ברקוביץ' שלו נהגו לזכות במקום הראשון בתחרות התחפושות בעקבות המקוריות והביצוע שגם השנה היו מצוינים, אבל אמש, שחקן אחר גנב את ההצגה.

בחודש התשיעי להריונה, ליז שכטר ביחד עם בעלה איתי שכטר התחפשו לשוגר דדי ולמלא דולרים, עומר ואור אצילי התחפשו לאסירים, יונתן כהן ורוני אדרי התחפשו לאסטרונאוטים באוברולים כסופים, החברים הטובים דן גלזר וגאיה בינה הפציצו בתחפושת של מומיות, שרן ייני ואשתו שלי התחפשו לשליחים של Wolt, ניק בלקמן לבית הנייר, פטריסיה ואנדרה ג'רלדש התחפשו למתאגרפים, ג'ניר מרטוס ואנריק סבוריט לאינדיאנים, אופיר דוידזאדה, איילון אלמוג ושחר פיבן, דור פרץ ומתן חוזז התחפשו יחד לגיבורי על. בצד האומנותי, מי שתפס את מרבית תשומת הלב על רחבת הריקודים היה הרקדן האוטומטי, מאור קנדיל, שביחד עם הדס אסולין שלו התחפשו להיפים.

מי שהנחה את הערב היה אבי ריקן שהתחפש עם אשתו, מלכת הפילאטיס, מעיין ריקן, לאמני פנטומימה ועל הדרך גם בישרו לעולם כי הם מצפים לילד שלישי. כאמור, דור מיכה ונואל ברקוביץ' שיחקו אותה בענק עם תחפושת של '101 כלבים דלמטיים', כשכוכבת הילדים מחופשת לקרואלה דה ויל ומספר 15 שלה מחופש לכלבלב מתוק אך הסתפקו השנה רק במקום השני, מהסיבה שאיתן ושיר טיבי חשבו על התחפושת הכי מקורית שראינו. טיבי התחפש למערכת ה-VAR ושיר לשופטת המשחק ויחד הם "בדקו מהלך" והוציאו לשכטר כרטיס אדום. זה גרם להם לזכות במקום הראשון, ובצדק.

עוד באותו נושא: ליגת העל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי