ג'ובאני רוסו אושפז וביטל טיסה לאיטליה!

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | אור גפן

המנהל המנטלי האהוב של מכבי חיפה קיבל זריקה ושוחרר מבית החולים רמב"ם, ויתר על חופשה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וגם מצא זמן לקמפיין זוגי עם אשתו מאיה. לירון שרון עם הפרטים מחייו הסוערים

(גודל טקסט)

המנהל המנטלי של מכבי חיפה, אחד משחקני העבר הכי אהובים בישראל והזוכה של העונה האחרונה של "הישרדות VIP”, ג'ובאני רוסו, שוחרר לפני יומיים מבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שהיה מאושפז עם חשש לפריצת דיסק בצוואר. רוסו, שכבר סבל בעבר מפריצת דיסק בגבו, ייאלץ ככל הנראה לעבור ניתוח בהמשך, אך כרגע ויתר על ביצוע הליך כירורגי שהיה אמור לעבור השבוע ובהתייעצות עם רופאיו במקום זאת קיבל זריקה, שוחרר מבית החולים והגיע היישר לסט צילומים כמו מקצוען אמיתי.

רוסו ואשתו מאיה פישל הצטלמו לראשונה לקמפיין זוגי לחברת "אינובה", שבחרה בפאוור קאפל כפרזנטורים החדשים של המותג המוביל “NEAUVIA” – חומצה היאלורונית אורגנית. כדורגלן העבר כבר קטף קמפיין לשוקו "טרה" לאחר הזכייה בריאליטי של רשת וכעת הגיע הזמן לעשות את זה ביחד עם החצי השני שלו. מאיה התלוננה על כך שהצילומים נערכו ביום האישה ובעלה היקר לא קנה לה דבר, והוא להגנתו טען שפשוט שכח. כמו כן, ג'ובאני ומאיה ביטלו טיסה לחופשה באיטליה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם.

חוץ מזה, טיפוח היא לא מילה זרה, הזוג רוסו חולק הרבה דברים משותפים בחייהם הכוללים הקפדה על אסתטיקה. ג'ובאני מאמין שטיפוח הוא כבר מזמן לא נחלתן של הנשים בלבד והגבר במציאות היום דואג למראה שלו לא פחות מהאישה שלו, ולכן החליט לבצע טיפולי אסתטיקה לפנים ובמקביל מאיה תוביל בקמפיין את הצד הנשי לצד ג'ובאני. בנוסף לטיפולי אסתטיקה לפנים, הקמפיין יגביר את המודעות לטיפולי אסתטיקה רפואית אינטימית באמצעות חומצה היאלרונית ייעודית של NEAUVIA הפותרת בעיות וגינאליות ללא התערבות כירורגית. מחכה לנו קמפיין מעניין מאוד ואנחנו בטוחים שאם ג'ובאני ממליץ, הרבה מאד כדורגלנים ילכו בעקבותיו.


קמפיין משותף לטיפוח. מאיה וג'ובאני רוסו בקליניקה (אור גפן)


העניינים מתחממים תמיד כשהזוג הזה באזור (אור גפן)

מאוהבים כמו ילדים. מאיה וג'ובאני (אור גפן) 


חומצה היאלרונית זו לא מילה גסה (אור גפן)



גם התחפושת לפורים מוכנה! (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי