סילבי ז'אן הולכת בעקבות הסלבס הגדולים בעולם

סילבי ז'אן
סילבי ז'אן | אלבום פרטי

כמו שאקירה, ריהאנה ונועה קירל - אגדת הכדורגל של ישראל וכוכבת "גולסטאריות" בדרך להשיק בושם חדש והודתה: "אני חובבת בשמים מושבעת, אבל רק איכותיים ושל גברים"

(גודל טקסט)

אחרי שאקירה, בריטני ספירס, ריהאנה, וגם בישראל, ניקול ראידמן, נועה קירל ואייל גולן שהגשימו חלום והשיקו בושם בניחוח האהוב עליהם, מגיע תורה של הכדורגלנית הכי מפורסמת במדינת ישראל, סילבי ז'אן.

שחקנית נבחרת ישראל לשעבר, שיאנית השערים וכוכבת "גולסטאריות" מרחיבה את עסקיה ונכנסת לתחום הפרפיומריה, תחום שבאופן אישי מאד מדבר אליה כי היא "חובבת בשמים מושבעת".

"אחד השותפים של חברת 'קלמנס פריז' לה סניף באחד הקניונים הגדולים בניו-יורק , הוא ישראלי לשעבר וחובב כדורגל. מסתבר שהוא מעריץ שלי" סיפרה ז'אן למדור איך נולד הרעיון לבושם על שמה והוסיפה: "לאותו שותף בחברה נודע שאני חובבת בשמים מושבעת, אבל של גברים. הניחוחות הנשיים מתוקים לי מידי ולכן אני מודה שאני משתמשת רק בבשמים איכותיים של הגברים".

"כשהוא הרים אליי טלפון מניו יורק הוא שאל אותי מה חשוב לי בבושם. עניתי לו שהריח חייב להיות גברי-לימוני, אבל לי חשוב כספורטאית שהריח יישאר 12 שעות לפחות. מניסיוני רק בשמים יקרים באמת נשארים לאורך זמן". כדורגלנית העבר תשיק בושם ספורטיבי ייחודי על שמה ובימים אלו רוקחת בושם יוניסקס עם הניחוח האהוב עליה, שאף יזכה להיקרא על שמה ז'אן פרפיומס.

במקביל היא כמובן גם תשמש כפרזנטורית של הבושם החדש שישווק בחודשי הקיץ הקרובים ויימכר ברשתות הפארם, בסניפים של הרשת בניו יורק ובאתר האינטרנט של החברה. "מסתבר שחוץ מכדורגל אני מבינה בבשמים ונחשבת לבררנית גדולה עד שאני מוצאת את תרכיז הריח שהכי נראה לי".

"כרגע אנחנו בשלב של הסכמה על הריח הנבחר ומשם נחליט על עיצוב הבקבוק ויבואו ארצה וכמובן שיווקו באינטרנט וברשתות" הוסיפה כדורגלנית העבר. המדור מצפה בקוצר רוח כבר להתבשם בבושם החדש של סילבי ז'אן!!



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי