מה עושים כשיש קורונה והרבה כסף?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

כריסטיאנו רונאלדו מג'נגל בין יעדים עם המטוס הפרטי שלו ללא חשש מהידבקות בנגיף, וכעת הוא המריא שוב לפורטוגל יחד עם ג'ורג'ינה וילדיו בכדי לשהות לצד אמו

(גודל טקסט)

מה עושה מי שחושש מההתפשטות המסיבית של נגיף הקורונה בעולם אבל יש לו מלא כסף? תשאלו את הפנומן של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, שמתגורר באחד המוקדים הכי חזקים של התפרצות הנגיף, איטליה, אבל מצליח לג'נגל בין יעדים ללא בעיה. מדוע? כי יש לו מטוס פרטי, ככה שאין לו את הדאגה שיידבק מאנשים אחרים בשדה התעופה או על המטוס. בצל מצב החירום שהוכרז בארץ המגף על רקע התפשטות הקורונה וההחלטה להשבית את כל ענפי הספורט כולל הסרייה א' עד ל-3 באפריל בשלב זה, הפורטוגלי המריא פעם נוספת מטורינו לארץ מולדתו להיות לצידה של אימו.

כפי שכבר סיפרנו לכם, אמו דולורס אביירו עדיין מאושפזת בבית החולים בפונשל שבפורטוגל לאחר שעברה אירוע מוחי בשבוע שעבר, ורגע אחרי שריקת הסיום בניצחון 0:2 של קבוצתו על אינטר במסגרת המחזור ה-26 של הליגה, המריא CR7 במטוסו הפרטי מלווה בזוגתו ג'ורג'ינה רודריגס וארבעת ילדיו. זו הפעם השנייה שהוא נוסע לארצו בשבוע האחרון כדי ללוות מקרוב את אימו שעברה "כריתת רחם מכנית" לאחר האירוע המטלטל בשבוע שעבר. בתקשורת בפורטוגל טוענים כי בימים הקרובים אימו של רונאדלו עשויה להשתחרר לביתה.

החלוץ ואחיותיו מלווים את אימם שפירסמה פוסט כי היא "מתאוששת היטב וברת מזל". כרגע, כשהליגה האיטלקית בהשהייה, רונאלדו יוכל להישאר עם האישה שגידלה אותו וקרובה אליו מאוד לפחות עד שתשוב הביתה. הדוגמנית הספרדייה שלו, ג'ורג'ינה, פרסמה תמונה שלה במטוס הפרטי של בן הזוג שלה, ואף תמונה מביתם בפורטוגל על סף הבריכה וכתבה "home sweet home”, מה שמצביע על כך שהיא רגועה בהרבה כשהיא רחוקה מאיטליה. בתקשורת דווח כי זו המדינה עם מניין המתים הגדול ביותר מנגיף הקורונה מחוץ לסין, כ-500 איש, ככה שהטיימינג של רונאלדו לשהות בפורטוגל, מוצלח מתמיד.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Meus queridos desse lado , esta não é a típica msg normal da Dolores , mas só estou a passar por aqui , só para vos dizer que estou a recuperar bem(já a reclamar muito de estar deitada na cama à muitas horas ) Mas sei que é para o meu bem , em alguns dias já estarei na minha rotina normal se Deus quiser , tudo não passou de um susto ,estou sóbria , consciente do que me aconteceu e com plena certeza que fui uma sortuda ,agradeço à equipa médica e a todos os profissionais que me acompanharam desde a primeira hora ,agradeço as msgs de apoio constantes ( não estou a ler , mas a minha filha Cátia está a por- me a par de tudo o que se passa desse lado ) obrigada pela corrente de orações e pelas energias positivas de todos os lados,obrigada meus filhos queridos ,meus netos irmãos e amigos , A Dolores já já estará de volta ,até lá meus queridos agradeço um pouco de compreensão pela privacidade e respeito em geral,pois ( com saúde não se brinca ) . Só achei realmente que vocês mereciam uma palavra minha ( embora não fosse eu escrever o texto , ditei tudo o que queria falar ) Obrigada a todos ❤️ Bem haja .

A post shared by Maria Dolores (@doloresaveiroofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי