יום לפני החתונה: הדרמה של אייל גולן

אייל גולן, דניאל גרינברג
אייל גולן, דניאל גרינברג | אור גפן

בסך הכל יממה לפני ששוב יעמוד תחת חופה ויישא לאשה את דניאל גריברג, מתברר כי הזמר שלח מכתב התראה לפני תביעת ענק בסך עשרות מיליוני שקלים

(גודל טקסט)

מלך הזמר המזרחי ונשיא הכבוד של הפועל מרמורק, אייל גולן, מתחתן מחר (חמישי) בפעם השנייה בחייו. בגיל 48 הוא שוב יעמוד תחת חופה עם בחירת ליבו, בוגרת גולסטאריות והאח הגדול, דנית גרינברג. אחרי שסיפרנו לכם על מסיבת הרווקים המטורפת שחגג בשבוע שעבר בסוצ'י, שלח הזמר מכתב התראה לפני תביעה למנהלו וחברו לשעבר, בני פרץ. למרות ניסיונות הגישור שלא צלחו, הבוקר (רביעי) פירסם כתב הפלילים של Ynet, אלי סניור, כי גולן מתכנן לתבוע את מנהלו לשעבר על עשרות מיליוני שקלים שיצאו מהחברה המשותפת שלהם "ליאם הפקות" ללא ידיעתו.

גולן, כפי שפרסם סניור, "ביצע בדיקה מדוקדקת בכל הקשור לספרי החשבונות של חברת 'ליאם הפקות' וגילה לדבריו התנהלות שלא הכיר קודם לכן ‑ וכספים רבים שהוצאו ממנה מבלי שידע. זהו למעשה שורש הסכסוך בין הצדדים". גולן שכר את שירותיו של עורך הדין אילן סופר, ושלח מכתב התראה לפני תביעה בו הוא דורש מפרץ להחזיר עשרות מיליוני שקלים, וכל זה מתברר יממה לפני החתונה המדוברת.

ואם נשים את הסכסוך המתוקשר בצד, אמש (שלישי) בילה גולן "בחפלת פורים" אצל חברו כפיר אגסי עם כל חבריו הקרובים ביניהם ניסן יחזקאל ופינק את עוקביו בטעימה משיר ששר לכבוד החג. "חג פורים שמח אהובים. אמנם הקורונה פה, אבל העולם ממש לא נעצר" שלח מסר למאות אלפי עוקביו. "מסי של המוזיקה" כך כתב אחד מעוקביו שהתמוגגו מהביצוע הקולי היפה של מלך הזמר הים תיכוני. מחר, ישא לאישה את דניאל גרינברג בפעם השנייה בחייו, באירוע מפואר עליו אחראית לא אחרת ממפיקת האירועים של הסלבס וכוכבי הכדורגל, אירית רחמים. כל הפרטים בהמשך. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי