בצל האיום: קורל סימנוביץ' מחזקת את נשות ספרד

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דיוויד גולן

בזמן שנגיף הקורונה ממשיך להתפשט בספרד והליגה הושבתה, אשתו של סרג'י רוברטו חיזקה את נשות השחקנים באינסטגרם. לירון שרון עם הפרטים מברצלונה

(גודל טקסט)

לאחר שהליגה הספרדית הודיעה על ביטול המשחקים בשבועיים הקרובים מתוך החשש להתפשטות נגיף הקורונה, השגרירה שלנו, קורל סימנוביץ', החליטה לחזק את חברותיה בקרב נשות הכדורגלנים. הדוגמנית הישראלית המתגוררת בברצלונה עם בעלה סרג'י רוברטו וביתם בת הארבעה חודשים, קאיה, שיתפה פוסט בחשבון האינסטגרם עם שלוש מחברותיה הטובות אותן הכירה ביציע הכבוד של בארסה תחת הכותרת "אוהבת את הבנות הספרדיות שלי".

בזמן שבספרד נלחמים בנגיף ואף שוקלים "להשבית" את עיר הבירה, מדריד, אחרי שהרשויות בספרד הודיעו כי מספר המתים מנגיף הקורונה במדינה עלה היום (חמישי) ל-84 בני אדם, קורל ראתה לנכון לחזק את חברותיה הספרדיות. רומרי ונטורה, אשתו של ג'ורדי אלבה, אלנה גלרה, אשתו של סרחיו בוסקטס ומליסה חימנז, אשתו של מארק ברטה, שעזב לבטיס, הן החבורה הקרובה של הישראלית שראתה לנכון לשדר תמיכה ואהבה בימים לא פשוטים שעוברים על אירופה ועל כל העולם כולו.

אחת התגובות הראשונות הייתה של אליס קמפולו, אשתו של אלברו מוראטה, הגיבה לקורל.האיטלקייה משתדלת לא לצאת הרבה מהבית ואת הניצחון הגדול של בעלה ואתלטיקו מדריד על ליברפול, היא ראתה מסלון ביתם שבמדריד ביחד עם התאומים שלהם. מעבר לכך, לפחות על פי הרשתות החברתיות, סרג'י וקורל מבלים הרבה שעות בבית, בכל זאת יש להם תינוקת קטנה, וגם משם הם ממשיכים לשדר חיוכים ואופטימיות.

View this post on Instagram

@aloyoga

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

View this post on Instagram

About last night celebrated to my love

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

View this post on Instagram

Good Luck Barça ❤️ Vamos Barça

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי