מהבידוד הביתי: הטיפים ששולחת אשתו של איסקו

איסקו, שרה סלומו
איסקו, שרה סלומו | Instagram

למקרה שפספסתם, לאחר ששחקני ריאל מדריד נאלצו להיכנס לבידוד, זוגתו היפיפייה של הקשר שרה סלומו שיתפה עם העולם את חוויותיה לצד ילדה המתוק וכתבה פוסט תחת הכותרת: "איך להעביר את הזמן בבידוד עם ילדים"

(גודל טקסט)

יש לא מעט סלבריטאים שנרתמים למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, בהסברה ובהפצת הכללים הנדרשים להפסקת ההידבקות. אחת מהן, היא שרה סלומו, אשתו של איסקו, קשרה של ריאל מדריד.

כל שחקניה של הבלאנקוס נכנסו לבידוד לאחר שהמועדון הודיע כי "אחרי ששחקן מקבוצת הכדורסל שלנו אובחן כחולה בנגיף, הומלץ גם לשחקני קבוצת הכדורגל להיכנס לבידוד, בשל העובדה שאנחנו חולקים את אותו מתחם אימונים". בין השחקנים, הספרדי בן ה-27 של ריאל, וכך גם אשתו הפצצה שחולקת כמעט כל רגע בבידוד עם מאות אלפי העוקבים שלה.

"יום מס' 3 בבידוד. תיאו ואני ערכנו מלחמת כדורים בבית" כתבה אשתו של איסקו עליה ועל בנה בן ה-8 חודשים. חוץ מזה, השחקנית הספרדייה ניצלה את הפלטפורמה של האינסטגרם וכתבה לכמעט מיליון העוקבים שלה המלצות ל"איך להעביר את הזמן בבידוד עם ילדים".

סלומו גם משתפת פוסטים בלי סוף של התנועה "למניעת התפשטות הקורונה" שיצאה בסלוגן: "Stay the fuck home" שקוראת לאנשים פשוט להישאר בבית כיוון שזו הדרך היחידה לעצור את התפשטות הנגיף.

סיפור ההיכרות בין זוג הספרדים החל עוד בשנת 2017, כאשר אישרה שרה את מערכת היחסים עם איסקו. אז מעריצים חדי עין שמו לב לכמות הלייקים שהחליפו ביניהם איסקו וסלומו באינסטגרם.

אחרי חודשים של פלירטוטים ברשת, השניים שחררו פוסט משותף באינסטגרם בו הצהירו על אהבתם המשותפת. למרות כל האהבה והתמונות הפוטוגניות, הזוג סבל מלא מעט האשמות מצידה של התקשורת. אחד העיתונים בספרד, האשים את סלומו בבגידה ובאורח חיים "משוגע" שלא מתאים לאשת כדורגלן. כנראה שהכל ממש בסדר איתם, והם מנהלים אורח חיים של משפחה אוהבת אפילו כשהם בבידוד. רק בריאות לכולנו!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 meses

A post shared by íѕcσ αlαrcσn (@iscoalarcon_jr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי