מירן ומאור בוזגלו מוכנים לבידוד: "זו סיטואציה הזויה"

מירן בוזגלו, מאור בוזגלו
מירן בוזגלו, מאור בוזגלו | אינסטגרם

לפני שהעונה החדשה של 'הבוזגלוס' תעלה לאוויר, המדור רצה לדעת איך הזוג המלכותי של הכדורגל הישראלי מתמודד עם הסיטואציה החדשה. וגם: האם אנחנו צריכים להיערך ללייבים במקרה של בידוד? כל התשובות כאן

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בארץ ובכל העולם מתגעגעים לדבר שהם אוהבים יותר מהכל בימים מאתגרים אלו. בזמן שהעולם כולו נלחם בהתפשטות וירוס הקורונה שכבר חצה את רף 200 הנדבקים גם בארץ הקודש, החלטנו לבדוק איך מתמודד הזוג המלכותי של ליגת העל עם המציאות החדשה שנכפתה עלינו. רגע לפני שהעונה הרביעית של תוכנית הדוקו- ריאליטי שלהם 'הבוזגלוס' תעלה ב-YES בשבוע הבא, תפסנו את מירן ומאור בוזגלו לשיחה על המצב בארץ, ועל איך מסתדרים בשגרה היום יומית עם ארבעה ילדים בבית ללא מסגרת.

איזה מסר אתם שולחים לכל אזרחי מדינת ישראל שמפחדים מהלא נודע? מירן: "זה מצב מאד מפחיד אבל בתקופה כזאת צריך לחזק את האמונה, כי הכל בידי בורא עולם והוא ישמור על כולנו".

מה אתם מתכננים לעשות עם הילדים? מירן: "הרבה פעילויות, ללכת לטייל קצת באוויר הפתוח כשמתאפשר, ללמוד בבית, ולנצל את הזמן איכות המשפחתי ולהפיק את המירב מהסיטואציה שנכפתה על כולנו".

לדעתכם אנחנו הולכים לבידוד כלל ארצי? מירן: "לדעתי לא תהיה ברירה ונצטרך את זה כדי להתגבר על המגיפה שתקפה אותנו".

מאור, ראינו אתמול את הסרטון ששיתפת שאתה מתאמן בבית- זאת מכה לכדורגלן מקצועי פתאום לעצור פעילות בשיא העונה. איך אתה מרגיש? "עם בריאות לא משחקים יש סדרי עדיפויות בחיים והבריאות של כולם מעל הכל. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למה שהדרג הבכיר קובע, כמו משרד הבריאות והממשלה. אין ספק שזאת סיטואציה הזויה".

בתוך כל זה הבוזגלוס 4 עולה לאוויר בשבוע הבא- מה מצפה לנו העונה? מירן: "זה יישמע קלישאתי, אבל זאת לגמרי העונה הכי טובה. תתכוננו להרבה דרמות, אכזבות, רגעים מרגשים ומצחיקים- החיים שלנו בעצם. עם כל הבלאגן וההתעסקות בקורונה מבוקר ועד לילה, לפחות שלאנשים יהיה קצת אסקפיזם, ונראה לי שהעונה הזאת בדיוק תענה על הצורך הזה".

תעשו לייבים מהבית באינסטגרם במקרה של 14 יום שאסור יהיה לצאת? מאור: "אם יהיה לי זמן ללייבים? עם ארבעה ילדים ושלושה כלבים, אני מתרוצץ משש בבוקר, ככה שאין הרבה זמן פנוי, אבל בטוח שנעדכן".

מירן: "לא נראה לי שנשדר לייב, אבל ללא ספק נשתף את העוקבים שלנו באיך אנחנו מתמודדים בבידוד מבלי לצאת מהבית. אין לי מושג איך נעשה את זה, אני רגילה לעשות כל כך הרבה דברים ביום אחד- אבל, העיקר הבריאות".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

המאור שלי!! המשענת שלי ההשראה שלי הכוח שלי כשמכירים אותך אפשר להבין מה זה לחיות בלי לשון הרע, בלי שנאה, עם יכולת להסתכל על העולם בצורה אופטימית כל הזמן, אף פעם לא לכעוס על מישהו לא משנה מה עשה, לקבל הכל באהבה, להעניק לזולת בצורה שלא קיימת היום!!!!! מי שלא יודע -זה מאור! לפעמים אני שואלת אם זה הגיוני אבל אחרי 12 שנים ביחד אני מבינה שכן….. אל תשתנה לעולם ,שאלוהים ישמור עליך בשבילנו כי אתה זה הכל עבורנו!!! מאחלים לך בריאות איתנה, אושר ושבע"ה לא תפסיק לכבוש פסגות! אוהבים אותך עמוק מהלב והנשמה אישתך והילדים

A post shared by Miran Buzaglo – מירן בוזגלו (@miranbuzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי