בידוד של סופרסטאר: הווילה המטורפת של רונאלדו בפורטוגל

ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו
ג'ורג'ינה רודריגס, כריסטיאנו רונאלדו | RUI SILVA / AFP) (Photo by RUI SILVA/AFP via Getty Images

CR7 לא יכול לצאת מביתו בגלל התפרצות הקורונה, אבל אל תרחמו עליו יותר מדי. זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס חשפה איך נראים החיים בבידוד בווילה ענקית עם בריכה חלומית על הגג. מוזמנים לשפוט בעצמכם

(גודל טקסט)

כולנו כבר יודעים שכוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, נמצא בבידוד במדריה שבפורטוגל בעקבות חשיפתו לחברו לקבוצה דניאלה רוגאני, שחלה בקורונה. מה שאתם לא יודעים, זה שבניגוד לכולנו "פשוטי העם" שצריכים גם להתבודד בדירות קטנות, צפופות ולעיתים גם לא משופצות, אלו התנאים בהם נמצא CR7 אי שם בבידוד לצד משפחתו.

הפורטוגלי חי בבידוד בווילה מפוארת המשקיפה על האוקיינוס האטלנטי, באי בו נולד וגדל, כאשר הדובדבן שבקצפת היא בריכה חלומית על גג המבנה. זוגתו של החלוץ, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, מספקת למיליוני העוקבים טעימה מאיך נראים החיים בבידוד כשיש כל כך הרבה כסף. אשת הכדורגלן שיתפה תמונה של כריסטיאנו ג'וניור, בנו בן השמונה וחצי של רונאלדו מביט אל האופק מגג הווילה וחשפה איך נראית הבריכה החצי אולימפית של הנכס המטורף.

כזכור רונאלדו המריא למדריה עוד לפני ההחמרה הנוראית באיטליה בעקבות התפשטות הנגיף, אלא כי אמו לקתה בשבץ מוחי והוא הגיע על מנת לתמוך באישה הקרובה ביותר אליו. בזמן ששהה בפורטוגל, קיבל את הבשורה על רוגאני, ומאז נמצא בבידוד, לשמחתו בקרב משפחתו. החלוץ שוהה בווילה בת שתי קומות בה שבעה חדרי שינה וכמובן גם חדר כושר, שם יוכל לשמור על גזרתו האדירה בזמן הבידוד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי