חושבים חיובי: כך מבלים שחקני ריאל מדריד בזמן הבידוד

סרחיו ראמוס, קארים בנזמה
סרחיו ראמוס, קארים בנזמה | Angel Martinez/Getty Images

כבר חמישה ימים שהבלאנקוס לא יוצאים מביתם בגלל הקורונה, אך הכוכבים מצליחים ליהנות מהבריכה, חדר הכושר ובעיקר מהמשפחות. ראמוס בתמונה משפחתית בפיג'מה, ויניסיוס חושף שרירים וחאמס מתגעגע

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

 לפני חמישה ימים נגיף הקורונה הגיע גם עד ריאל מדריד הגדולה שנאלצה להיכנס לבידוד משום ששחקן מקבוצת הכדורסל נדבק, וכידוע גם קבוצת הכדורסל וגם קבוצת הכדורגל מתאמנות בולדבבאס. השחקנים קיבלו תוכנית אימון מסודרת כיצד לשמור על כושר עד כמה שניתן, ולפי מה שהם מפרסמים ברשתות החברתיות הם דווקא נהנים מהחיים. טוב, נו, ככה זה עם בתים מפוארים כיאה לכוכבים אמיתיים.

 
הקפטן סרחיו ראמוס נוהג לעדכן השכם וערב על מה שקורה. כשהוא לבוש בפיג'מה יחד עם אשתו ההריונית פילאר רוביו ולצד שלושת בניהם המתוקים כתב בספרדית ובאנגלית: "חייבים להסתכל על הצדדים החיוביים, תהנו מהזמן עם המשפחות – אוהב אתכם". 
 
 
בהמשך הוא שיתף סרטון שלו רץ במהירות הבזק על ההליכון כשבנוף היפהיפה אפשר לראות בריכה בחוץ. בהמשך הראה מספר תרגילי כוח כמו בטן סטטית, מתח ומקבילים כאשר ילדיו הקטנים מנסים גם הם לבצע אימון ברצועות TRX. "האימון המשפחתי הסתיים בהצלחה", כתב בפוסט האחרון שהעלה.
 

ויניסיוס ג'וניור הציג בינתיים גוף שרירי לתפארת ושלל תרגילים עם כדור במה שנראה כמו חדר כושר מקצועי. "לעבוד, תמיד!", כתב. קארים בנזמה שיתף גם כן תמונה שלו רץ על ההליכון כשהוא לבוש בכפפות ואפשר לראות את שאר המכשירים שנמצאים בביתו. בתמונה אחרת הצטלם ליד המשקולות כשהוא עושה שריר. דני קרבחאל שיתף אותנו בעבודה האירובית שלו על האופניים ובהמשך מספר תרגילי בטן, והציע להעביר את הזמן במשחקי Call of Duty.
 
 
חאמס רודריגס הצטלם כשהוא אוחז בכדור וכתב: "החבר הכי טוב שלי", ואין ספק שהקולומביאני מתגעגע לכר הדשא שכן הקשר לא שותף באף משחק של ריאל מאז ההפסד 4:3 לריאל סוסיאדד בגביע המלך. חאמס כתב עוד קודם: "האינטרס המשותף צריך לגבור על התחושה האישית. הדרך להתמודד עם הפרק הזה היא רק עם עמידה בתקנות הממשלתיות ולגלות אחריות אישית, אין לזלזל במצב הזה ולו לרגע, נצטרך להיות סבלניים. זה הזמן ליהנות מהבית, לדבר עם בני המשפחה שאנחנו אוהבים. האל יוביל אותנו לדרך הנכונה".
 
 
פדה ואלוורדה, תגלית העונה של הקבוצה, כתב על רקע תמונה מהממת לצד בנו הבכור שנולד לפני כחודש: "היה אחראי, היה מודע והישאר בבית כמונו" יחד עם התגיות בספרדית #yomequedoencasa. איסקו כתב ברוח דומה: "לא הכל הולך להיות רע כשאתה נעול בבית. עם תיאו"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי