איסקו וסאלומו מציגים: "אהבה בזמן הקורונה"

שרה סאלומו, איסקו
שרה סאלומו, איסקו | אינסטגרם

השחקנית המפורסמת העלתה תמונה שלה ושל כוכב ריאל מדריד מתנשקים עם מסכה ורצתה לחזק את המסר של הבידוד הביתי אך התחרטה ונאלצה למחוק את הפוסט בהמשך. וגם: איך הם מעבירים את הזמן

(גודל טקסט)

העולם עדיין מתקשה להתמודד עם נגיף הקורונה, ואחת המדינות שסובלת מהוירוס יותר מכל היא ספרד, שמצבה באירופה מסתמן כגרוע רק מזה שבאיטליה. ספרד נמצאת במצב חירום כמובן ועל האזרחים להישאר בבית. אמצעי הזהירות שיש לנקוט ברורים לכולם: לשטוף את הידיים, להיכנס לבידוד חברתי, להימנע ממגg. ובזמן הזה קשה להרגיש קרוב לאוהבייך.

השחקנית שרה סאלומו (27) בת הזוג של איסקו ואם ילדיו, שמתקרבת למיליונים עוקבים – העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא מנשקת את כוכב ריאל מדריד כששניהם עם מסיכות. "אהבה בזמנים של נגיף הקורונה", נכתב.

בנוסף היא העבירה מסר ארוך: "הגיע הזמן להפגין כוח. צריך להצדיק לגיבורים שלנו – הרופאים, אלה שנותנים שירות בסופרמרקטים, הרוקחים, כל מי שעושה הכל כדי שנדע להתמודד עם מה שקורה".

מטרתה של השחקנית הייתה להעביר מסר ברור שאסור לזלזל בהנחיות, "לא קורה שום דבר אם לא מבקרים חברות או בני משפחה. אין דבר כזה אוכלוסיית סיכון, כולם בסכנה", והוסיפה את ההאשתג הידוע: "אני נשאר בבית" (#yomequedoencasa) בספרדית.

אז מדוע נאלצה השחקנית למחוק את הפוסט? שרה אמרה: "ברור שיש לעתים פוסטים שאינם מוצלחים. מחקתי את התמונה. אני לא יודע אם צדקתי או לא, אם זה היה טוב או רע, בסה"כ ראיתי תמונה נפלאה משנת 1936 (שני אנשים מתנשקים עם מסיכה) והיא נראתה לי מדהימה. היא הוסיפה כי ברור שהיא תשתמש במסיכה אם היא הולך לבית מרקחת או לסופר, כדי לא להדביק את השאר. "רציתי להגיע לאנשים שאני לא מכירה".

לבסוף סיפרה איך היא מעבירה את הזמן: "ההנחיות האלה הגיעו לפני חמישה ימים, זה מצב לא פשוט, אבל אנחנו מדברים, מספרים סיפורים, צופים בסדרות ובסרטים. אני שוב רוצה להודות לכל האנשים מענף הבריאות".

זו התמונה שניסתה שרה לחקות:

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1937.

A post shared by Sara Sálamo (@sarasalamo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי