אחרי שניימאר וטיאגו סילבה ברחו מצרפת, זו תגובתם לביקורות

ניימאר טיאגו סילבה
ניימאר טיאגו סילבה | FRANCK FIFE / AFP

קפטן פריז סן ז'רמן והחלוץ שבו לברזיל בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בפריז וספגו תגובות קשות, אשתו של הבלם הבהירה: "בריאות המשפחה מעל הכל. הסופרים ריקים, לצאת מהבית זה סיכון"

(גודל טקסט)

מאז שנודע על כך ששחקני פריז סן ז'רמן ניימאר וטיאגו סילבה ברחו מצרפת ושבו לברזיל, לא מעט ביקורות התפרסמו נגד השניים. נטען שבעקבות מעשים כאלה הליגה לא תחזור בקרוב, שלהישאר בבידוד הם יכולים גם בבתיהם המפוארים בבירת צרפת, שלטוס בין מדינות זה רעיון גרוע במיוחד ומעל לכל הדיווחים לפיהם בפריז סן ז'רמן מאוד מודאגים מהעובדה שהשניים יצאו מהמדינה. אז בזמן שניימאר מנסה קצת לרדת מהדראר, אשתו של קפטן פריז סן ז'רמן החליטה לענות לכולם.

"הסיטואציה בפריז מאוד רעה", סיפרה איזבל סילבה בהודעה לעוקביה באינסטגרם, "צרפת זו המדינה השנייה באירופה עם הכי הרבה חולים, המצב הזה מאוד קשה ורצינו להגן על עצמנו. הסופרים בפריז ריקים לחלוטין וכל יציאה מהבית מסכנת אותי ואת משפחתי. זו הסיבה שהחלטנו לטוס לברזיל, בריאות המשפחה מעל הכל".

עוד הוסיפה איזבלה: "אין אצלנו לאף אחד במשפחה סימפטומים, אבל אנחנו עוקבים אחר ההוראות, דאגנו להימנע מכל מגע בטיסה וגם כשהגענו לברזיל הקפדנו על כך. אנחנו צופים אחר המתרחש בצרפת ואנחנו איתכם, בבקשה תישארו בבית ואל תצאו! יחי צרפת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי