לא שוכחים: כך בירך עולם הכדורגל את רונאלדיניו

רונאלדו, רונאלדיניו
רונאלדו, רונאלדיניו | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

רונאלדו הזכיר נשכחות, אטו התקשה למצוא את המילים בווידאו מיוחד ושחקן נבחרת ברזיל הגדיר אותו כטוב ביותר איי פעם. ומה עם הברכה של ליאו מסי וניימאר?

(גודל טקסט)

אמנם הוא לא ציפה להיות ביום הולדתו ה-40 מאחורי סורג ובריח בכלא בפרגוואי אך בכל זאת עולם הכדורגל מתרגש לכבוד תאריך ה-21 במרץ, יום הולדתו של הגאון הברזילאי הלא-הוא רונאלדיניו. בצל המשבר בכדורגל העולמי בשל מגיפת הקורונה, שחקני הכדורגל לא שכחו לאחל לו מזל טוב ובעיקר – שהמצב הנוכחי הקשה יסתיים.

רונאלדו שזכה יחד איתו במונדיאל 2002 ותמיד היה ידוע כחברו הקרוב העלה קולאז' תמונות באינסטגרם עם תמונות מתקופתם בנבחרת וכן בקלאסיקו וכתב: "מלא מזל טוב חבר יקר, מאחל לך שתתגבר על השלב הקשה הזה שאתה עובר בחייך עם חיוך ענק ושמחה כמו תמיד!".

עוד חבר מהנבחרת האגדית ההיא, הלא הוא ריבאלדו, העלה תמונה של שניהם עם גביע העולם וכתב: "רונאלדיניו היקר, היה קל מאוד לשחק לצידך, לעולם לא אשכח את הרגעים האלה. אני מקווה שאלוהים יברך אותך וייתן לך את הכוח לעבור את הרגע הקשה הזה. מתפלל עבורך ותמיד מריע לך".


סמואל אטו חברו להתקפת ברצלונה הקדיש סרטון מיוחד וגמגם בתחילת דבריו: "אחי, אין לי מילים, אין מה להגיד" ובהמשך איחל לו הרבה כוחות ואמר שהוא מקווה שהכל יסתיים ממש בקרוב.

והיו עוד חברים מברצלונה. קרלס פויול כתב: "הרבה מזל טוב חבר ברגעים קשים אלה ובעיקר הרבה כוח. אני מקווה שהכל יחזור לקדמותו בקרוב. שולח חיבוק גדול". דקו: "מלא מזל טוב אחי וברוך הבא למועדון ה-40. מקווה שעובר עלייך יום נהדר". כן, מחכים לברכה של ליאו מסי, וגם לזו של ניימאר.

מי שהגדיל לעשות היה ויניסיוס ג'וניור מריאל מדריד שהגדיר אותו כשחקן הטוב ביותר שאיי פעם ראה: "תודה רבה על כל הקסם שלך ועל מה שעשית לכדורגל שלנו. יום הולדת שמח, שלום, בריאות וחיים ארוכים. אף פעם לא נמאס לי לצפות בסרטונים שלך ביוטיוב. שאלוהים יברך אותך, אני מעריץ שלך!"

"הגדול והטוב ביותר שראיתי אי פעם. תודה על הקסם על המגרש ועל כל מה שעשית לכדורגל שלנו. יום הולדת שמח, שלום, בריאות וחיים ארוכים לרופא המכשפות!" מתחיל שחקן ריאל מדריד. "אף פעם לא נמאס לי לצפות בסרטונים שלך ביוטיוב. תודה על אהבתך תמיד. אלוהים יברך אותך, IDOL! אני המעריץ שלך!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי