צפו: כריסטיאנו רונאלדו מלמד את ילדיו לשטוף ידיים!

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | RUI SILVA/AFP via Getty Images

כוכב יובנטוס אמנם לא חזר לאיטליה ואת תקופת הבידוד הוא מעביר בביתו בפורטוגל, אבל זה ממש לא אומר שהוא לא מסייע בהפצת מסרים חשובים במאבק להתפשטות הקורונה. על הדרך גם יצא מזה סרטון משעשע למדי

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לייצר לא מעט תוכן גם מהבידוד בביתו באי מאדיירה שבפורטוגל. אמש (שבת) הצליח הכוכב שאחריו עוקבים רק באינסטגרם 208 מיליון אנשים לשבור את הרשת עם סרטון חמוד ואפילו חשוב להפליא, בו הוא מלמד את שלושת ילדיו לעשות את אחד הדברים הכי חשובים בימינו…לשטוף ידיים!

שמירה על היגיינה, בדגש על שטיפת ידיים, הפכה למסר שכל מדינה מפמפמת בידיים אלה לאור חשיבות הדבר במאבק נגד התפשטות הקורונה וגם CR7 מקפיד על כך ומנסה להפיץ את הבשורה. כידוע, איטליה היא המדינה שסובלת יותר מכל אחת אחרת מהקורונה, מספר החולים בה חצה את רף 53,000 ומספר המתים מתקרב ל-5,000, כך שכמו כל המדינה שנמצאת בסגר, גם יובנטוס על 121 עובדיה, כולל השחקנים, התבקשו להישאר בבידוד ביתי – כידוע, דניאלה רוגאני, בלז מאטווידי ופאולו דיבאלה אובחנו כחולים מאומתים בקורונה.

אז אמנם רונאלדו נמצא בביתו בפורטוגל עם זוגתו ג'ורג'ינה והילדים, גם אמו דולורס שוחררה מבית החולים כשבועיים לאחר שסבלה משבץ מוחי, אבל הוא מקפיד עד מאוד לחנך את ילדיו לשמור על היגיינה ולרחוץ ידיים – והסרטון הבא ממחיש זאת היטב:



כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה בבידוד (RUI SILVA / AFP) (Photo by RUI SILVA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי