הגיע לליגת העל: קבלו את הברכה של דקל וקנין לשחקן מכבי ת"א!

דקל וקנין
דקל וקנין | אינסטגרם

"נער הברכות מטבריה", מי שבגיל 14 הפך לסנסציית רשת בזכות הברכות המיוחדות שהוא מצלם, החל לככב גם בקרב שחקני הליגה! אחרי שאיחל החלמה מהירה לשחר הירש, הגיע תור אלופת המדינה להשתמש בשירותיו!

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לפני כמעט חודש, עוד לפני שנגיף הקורונה החל להתפשט והוביל לסגר במדינה, נחשפנו לסנסציה ששמה דקל וקנין. כבר לפני כחצי שנה הוא הפציע בחיינו כשהוזמן על ידי משה פרץ להופיע איתו, אלא שמאז הוא הפך לסנסציית רשת בזכות שלל ברכות שהוא מצלם ושולח דרך הוואטסאפ. הוא מברך חוגגים ימי הולדת, חולים, חיילים שמסיימים שירות – כל דבר שעולה על דעתכם שאפשר לברך עליו, דקל וקנין שם.

הבוקר (ראשון) ראינו שדקל וקנין בן ה-14, מי שזכה לכינוי "נער הברכות מטבריה", הגיע גם לכדורגל. אחרי שבסוף השבוע הוא הקליט ברכת החלמה מהירה לחלוץ הפועל תל אביב שחר הירש שבימים אלה מחלים מקרע ברצועה ("תחזור במהרה למגרשים ותן בראש"), דור מיכה, כוכב מכבי תל אביב, העלה לאינסטגרם סרטון בו וקנין מברך את חברו לקבוצה, איתי שכטר, על הולדת הבן.

"למשפחת שכטר היקרה, המון מזל טוב להולדת הבן החדש. שיגדל ויהיה שחקן גדול כמוך. איתי, חאפלה הבאה בסמרקנד אתה מזמין אותי, אה? חסר לך שלא! אוהבים מאוד, דור מיכה ודקל וקנין". אז מה דעתכם, מי יהיה השחקן הבא שדקל וקנין יברך אותו?!


מיכה עם משפחת שכטר. דאג לברכה מדקל וקנין! (רמי גרידיש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי