שומרים על כושר: צפו באימון הביתי של מרטינס וזוגתו

אגוסטינה גנדולפו, לאוטרו מרטינס
אגוסטינה גנדולפו, לאוטרו מרטינס | אינסטגרם

חלוץ של אינטר אמנם מבוצר בבידוד, אבל לא נותן לזה להשפיע על מצב רוחו כאשר ממשיך לשמור על כושר על גג ביתו. אבל דווקא חברתו אגוסטינה גנדולפו גנבה את ההצגה עם גזרה חטובה במיוחד ותרגילים יצירתיים

(גודל טקסט)

לאוטרו מרטינס הפך לאחד החלוצים החמים בכדורגל העולמי. הארגנטינאי בן ה-22 של אינטר, מבוקש על ידי המועדונים הגדולים באירופה, כאשר ברצלונה סומנה כמועמדת המרכזית להחתימו תמורת 110 מיליון יורו, אבל משבר הקורונה עצר את התוכניות וכעת הוא מבוצר בביתו באיטליה.

בינתיים כדי לשמור על כושר, מרטינס וזוגתו הפצצה אגוסטינה גנדולפו פרסמו ברשתות החבריות אימון משותף על גג ביתם כאשר שניהם מציגים גזרה חטובה במיוחד.

הבלונדינית ריסקה את הרשת הראתה ל-575,000 העוקבים אימוני סקוואטים, קפיצות וגם המשיכה לחזק את שרירי הידיים בדרך יצירתית במיוחד, כאשר אחזה בשני בולי עץ כדי לשמור על יציבות. בנוסף היא לא שחכה לעזור לבן זוגה לעשות אימוני בטן מפרכים. אחרי שהבנו שיש ללאוטרו על מי לסמוך גם ברגעי משבר, מה שנותר לנו לשאול האם אגוסטינה גנדולפו תכבוש גם את ספרד אחרי שהמשבר יסתיים?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Holaaaa como les prometí, les dejo una rutina para hacer en casa súper fácil y sin elementos prácticamente, para hombres y mujeres! 100 jumping 30 sentadillas 50 abs v 20 tgu 20 flexiones 15/12/10/10 Flexiones Estocada pie en alto cada pierna (búlgara) Burpees Tríceps fondo Curl femoral. 1' 12 burrolls 1' 20 saltos de estocada 1' 20 planchas rot ( 10 cada lado) 1' 13 flexion cruzada 1' 30 soga sin error Se las dejo en mis historias destacadas mostrando cada ejercicio . Todas mis rutinas están supervisadas por mi entrenador de @agustin1695 que es un genio y al que también le pueden pedir planes personalizados a distancia. Etiquétenos cuando las hagan así los vemos y corregimos de ser necesario

A post shared by Agustina (@agus.gandolfo) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Buen día mundo

A post shared by Agustina (@agus.gandolfo) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Calorcito ven a mi

A post shared by Agustina (@agus.gandolfo) on

(אינסטגרם)


(אינסטגרם)

(אינסטגרם)

(אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי