שדרית הקווים שמשגעת את איטליה מדברת מהבידוד

דילטה ליאוטה
דילטה ליאוטה | Francesco Pecoraro / Stringer

דילטה לאוטה שנמצאת בביתה במילאנו שיתפה את התחושות מהימים האחרונים בארץ המגף: "אנחנו שומעים כל היום את כל הסירנות, אני לא מאמינה שזה יסתיים בקרוב", והוסיפה: "כמו לשחקני כדורגל, לכולנו יש תפקיד"

(גודל טקסט)

בגלל משבר הקורונה, הליגה האיטלקית הייתה אחת הראשונות שהפסיקה את פעילותה ובהמשך גם המדינה נכנסה להסגר. מעבר לשחקנים, למאמנים ולאוהדים שמחכים בקוצר רוח לחזרה לשגרה, גם שדרת הקווים שאי אפשר להישאר אדיש אליה, דילטה לאוטה, גם מקווה לחזור למגשים במהרה.

כוכבת הטלוויזיה הבלונדינית שמבוצרת בבידוד סיפרה איך ניתן לסיים את המשבר במהרה: "לעת עתה כולנו צריכים לחשוב על הבטיחות של כולנו. אנחנו נעבור את זה, רק אם כולם יעשו את שלהם. בדיוק כמו שחקני כדורגל על המגרש לכולנו יש תפקיד וההצלחה שלנו תהיה תלוי באיך אנחנו מתפקדים כצוות".

אליה דילטה בת ה-28 שיתפה איך עוברים הימים הקשים בעיר מגוריה מילאנו: "אנחנו שומעים כל יום את קול הסירנות מזריחת השמש ועד השקיעה וכמות החולים כאן הרבה יותר גדולה ממה שאפשר לתאר, אני מאוד מודאגת ברצינות".

דילטה סיימה את הראיון בנימה מעט אופטימית וסיפרה כי היא חשה בטוב: "מעולם לא סבלתי מחום, שיעול או בעיות נשימה ולכן לא נבדקתי. אני גרה לבד בבית שלי בתקווה של הבלאגן הזה ייגמר בקרוב. אבל בכנות אני לא כל כך מאמינה שזה יקרה".



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Diletta Leotta (@dilettaleotta) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי