זוכרים את קינסי וולנסקי? כך היא מעבירה את הבידוד בבהאמס

פורצת לגמר ליגת האלופות
קינסי וולנסקי | Gettyimages

האמריקאית ניצלה את הזמן באי האקזוטי, שבו היא תקועה בשל הקורונה, כדי לרומם את מצב רוחם של העוקבים באינסטגרם עם כמה תמונות לוהטות. עוקבת מישראל סיפקה תגובה משעשעת במיוחד לאחד הפוסטים

(גודל טקסט)

זוכרים את קינסי וולנסקי? הדוגמנית האמריקאית שנכנסה לתודעת העולם כולו כשפרצה לגמר ליגת האלופות ביוני 2019 מבלה בימים אלו באיי הבהאמס ואינה יודעת מתי תוכל לחזור הביתה לארצות הברית, לאור התפרצות נגיף הקורונה. אבל אל תדאגו לקינסי הלוהטת כי היא אינה סובלת כלל ואם כבר, היא זו שדאגה לכם.

וולנסקי לא מפסיקה לפנק את העוקבים שלה באינסטגרם בתמונות מהאי שאותו כינתה באחד הפוסטים "ביתה הזמני", שחלקן משאירות מעט מאוד מקום לדמיון, ורבים מהם מודים לה מקרב לב על כך שהיא מספקת להם משהו לשטוף איתו את העיניים בימים קשים אלו. "זה נחמד לראות את היופי שלך באמצע התקופה הקשה, תודה ששיתפת", כתב לה אחד המעריצים.

תגובה משעשעת ביותר סיפקה עוקבת ישראלית ששמה שמור במערכת, שהפצירה בפני הדוגמנית: "בעלי לעתיד לא מפסיק לדבר עלייך. בבקשה תגידי לו שאני טובה מספיק!". עד שתמצא את דרך לחזור הביתה, האמריקאית בת ה-23 דאגה לפזר קצת רוח חיובית כשבכותרת לאחד הפוסטים שלה הזכירה לבנות המין היפה שכל עוד הן בבידוד, אין צורך לדאוג לאיפור, הציפורניים או השוער – "נראה לי שאני יכולה להתרגל לזה", כתבה.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי