בר המצווה של שוהם בוטלה, כוכבי ליגת העל התגייסו לשמח אותו

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

איתי שכטר, חן עזרא, עידן ורד, דן איינבינדר ואפילו יוסי בניון התגייסו כדי לשמח את אוהד בית"ר ירושלים בברכה מיוחדת. שוהם ניסה לשמור על "פוקר פייס", אבל התקשה להסתיר את ההפתעה וההתרגשות. צפו בברכה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שוהם בן ה-13 מירוחם לא דמיין שזה יקרה לו פעמיים. לפני שמונה חודשים הוא נאלץ לבטל את אירוע בר המצווה שלו עקב פטירת סבו של אימו. הוריו הבטיחו שהם לא מבטלים את האירוע וקבעו תאריך חדש- 24.3. הכול כבר היה מוכן- האולם, הצלם, ההזמנות, התקליטן ואפילו החליפה. אבל אז, התפשטה מגפת הקורונה ומגבלות משרד הבריאות שפורסמו לפני שבועיים הביאו לביטול שני של האירוע.

אין הרבה מילים כדי לתאר את האכזבה ועוגמת הנפש של שוהם הקטן שהחגיגה שכל כך חיכה לה, בוטלה בפעם השנייה תוך חצי שנה בלבד. שירה שפר ומירי עמר החונכות של שוהם מטעם התכנית "פותחים עתיד" המלווה ילדים ובני נוער בסיכון בכל הארץ, לא נשארו אדישות לאכזבה העמוקה של שוהם והחליטו לארגן לו הפתעה מיוחדת, שתשמח אותו במיוחד.

מיטל מנהלת פותחים עתיד בישוב מספרת: "חשבנו על כל מיני רעיונות ובגלל מגבלות קורונה התקשרנו לאבא של שוהם ושאלנו אותו מה שוהם הכי אוהב והוא ענה כדורגל. שאלנו אותו על קבוצה ספציפית והוא ענה בית"ר ירושלים ואז חשבנו איך מגיעים אליהם וראינו שהמנהל המקצועי של הקבוצה הוא יוסי בניון שהוא דימונאי במקור. הפעלנו קשרים והצלחנו".


שוהם, אמא שלו ומירי עמר (קרדיט: פותחים עתיד)

אחרי כמה טלפונים והרבה קשרים אישיים, הצליחו החונכות של שוהם לגייס את כוכבי הכדורגל מליגת העל ולהפיק סרטון ברכות במיוחד לכבוד שוהם. היא גייסה את כוכבי הכדורגל הגדולים מליגת העל – דן איינבינדר, עידן ורד, איתמר ניצן, איתי שכטר, תמיר עדי, חן עזרא ואפילו יוסי בניון שלחו ברכה אישית ומרגשת לכבוד בר המצווה של שוהם.

החונכות הגיעו לביתו של שוהם ביום בו היתה אמורה להתקיים חגיגת בר המצווה שלו, מצוידות בעוגה, בלונים וכמובן- הסרטון עם הברכות של כוכבי הכדורגל אותם שוהם מעריץ.

שוהם הנרגש, ניסה לשמור על "פוקר פייס" אבל התקשה להסתיר את ההפתעה וההתרגשות. הוא בכלל לא ציפה שיגיעו לביתו. בטח לא להפתעה מסוג זה. הוא הודה לחונכות שמלוות אותו גם בתקופה קשה זו אבל הבטיח שהוא לא מוותר על חגיגת בר מצווה, לא משנה כמה זמן עוד יצטרך לחכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי