קורונה? כריסטיאנו רונאלדו יצא לטיול עם ג'ורג'ינה והילדים!

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | HELDER SANTOS/AFP via Getty Images

במאדיירה אין סגר ולתושבים מותר לצאת מהבתים, אבל זה בכל זאת רגע נדיר: צלמי הפפארצי תפסו את CR7 וזוגתו יוצאים לסיבוב למרות הסכנה להידבק. כך זה נראה

(גודל טקסט)

זכינו לראות את כריסטיאנו רונאלדו מתאמן בחדר הכושר שבביתו, תמונות פפארצי שלו הופצו, גם זוגתו ג'ורג'ינה רודריגס נתפסה יוצאת לסיבוב קניות ואפילו ראינו סרטון סופר-חמוד של CR7 מלמד את ילדיו הקטנים לרחוץ ידיים כהלכה, אבל רק הערב (ראשון) קיבלנו בפעם הראשונה תיעוד של כוכב יובנטוס ונבחרת פורטוגל יוצא מהבית מאז פרצה המגפה.

כידוע, כריסטיאנו רונאלדו מעביר את תקופת הבידוד בפורטוגל, בביתו במאדיירה, לאחר שביקש לשהות לצד אמו דולורס שלקתה בשבץ וכבר התאוששה ושוחררה לביתה מאז, אולם בעקבות הסגר שהוטל באיטליה לא יכול היה לשוב למדינה. CR7 כמעט לא יצא מהבית, לפחות לא נתפס על ידי הפפארצי והמעריצים הרבים שאורבים, מכיוון שחברה לא חסרה לו – הוא בבית יחד עם אמו דולורס, זוגתו ג'ורג'ינה, ארבעת ילדיו וגם אחותו קטיה בסביבה ולאחרונה תיעדה אותם יחד בחדר הכושר.

אז אמנם במאדיירה אין חובת בידוד או סגר, לתושבים מותר לצאת מהבתים כל עוד הם שומרים על מרחק של מטר אחד מהשני, אבל ההמלצה היא כמובן לא לצאת. ובכל זאת, כנראה שאחרי זמן רב בבית אחד עם כל כך הרבה ילדים ואנשים, גם CR7 היה חייב להתאוורר – יחד עם ג'ורג'ינה והילדים הם יצאו לטיול קצר ולא הצליחו לחמוק מעדשות המצלמה של הפפארצי, על אף ניסיונותיהם של כמעט כולם להסתיר את פניהם, מלבד כריסטיאנו רונאלדו עצמו שפיזר חיוכים.


HELDER SANTOS/AFP via Getty Images


HELDER SANTOS/AFP via Getty Images


HELDER SANTOS/AFP via Getty Images


HELDER SANTOS/AFP via Getty Images



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי