שערורייה בזמן הקורונה: לא תאמינו איך ג'ק גריליש הסתבך

ג'ק גריליש
ג'ק גריליש | Michael Regan/Getty Images

הסגר ביתי? לא אם תשאלו את קפטן וילה שדרש מהאוהדים לא לצאת החוצה, אך השתתף במסיבת לילה מאוחרת, התנגש במכוניות וגרם לנזקים של מאות אלפי ליש"ט. "יש כלפיו הרבה מאוד שאלות קשות". צפו בתמונות

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

 אין ספק שמשבר הקורונה מהווה תקופה מאתגרת לכולם, כוכבי כדורגל ואנשים רגילים כאחד, כשעליהם להישאר בבית מחשש להידבקות בנגיף. רוב הכוכבים צולחים את האתגר בהצלחה, אך לא כך הדברים לגבי ג'ק גריליש, קשר וקפטן אסטון וילה. יממה קודם לכן הוא עוד הפציר באוהדים להקשיב להנחיות ולהישאר בבית.

לפי "סאן", האנגלי הסתבך כהוגן כשלאחר מסיבה רועשת שהסתיימה בשעות הקטנות של הלילה הוא ריסק את מכונית ה-ריינג רובר בשווי 80 אלף פאונד וגרם נזק לשלוש מכונוית שחנו ליד. הוא תועד מתווכח עם עובר אורח בשעה שמונה בבוקר.

הקשר נראה עומד ליד הרכב הפגוע בקפוצ'ון, מכנסיים קצרים ונעלי בית לא באותו הצבע – אחת שחורה ואחת לבנה. לפי הדיווח מכונית ה-4X4 התהפכה כשנכנסה במשאית חונה והרסה לה את כל התאורה מאחורה. רכבו של גריליש התנגש גם במעקה ברזל מול סוכנות נדל"ן.

לפי הדיווח גריליש הצהיר בפני הנהגים ששמו לב למתרחש שהוא ישלם עבור הנזקים, השאיר פרטים ואז הלך לפני שהמשטרה הגיעה. שכנה תיארה: "המסיבה נמשכה כל הלילה, זה היה בלתי נסבל. הרעש נעצר רק בסביבות שמונה בבוקר. כולנו הבחנו בתאונות. גריליש עצמו דיבר עם מאבטח, הוא היה נראה לא במיטבו, לא יציב ומבולבל. הוא רצה ללכת כנראה אבל הגיעו הרבה אנשים שדרשו ממנו תשובות".


ג'ק גריליש ( Stu Forster / Staff)

נראה כיג ריליש היה בדירתו של החלוץ הסקוטי לשעבר, רוס מק'מקורק, שעזב את הקבוצה בעונה שעברה. אליהם הצטרף כנראה טוני קפלדי, ששיחק בעבר במדי לידס וצפון אירלנד. טלוויזיה במעגל סגור תפסה את האירועים. "ג'ק רצה לברוח, משך בכתפיו וצעק לנהגים שהוא השאיר פרטים וישלם על הנזק, ולפתע לא היה בסביבה עם מי לדבר".

אחת השכנות מסרה: "לא האמנתי שזה הוא בהתחלה, צפיתי בו מדבר ברשתות החברתיות. אני אוהדת של אסטון וילה אבל זו צביעה במיטבה. הוא אמר לנו להישאר בבית ועשה בדיוק הפוך? אין לי מושג מה הוא עשה עם המכונית שלו בשמונה בבוקר, אני חושבת שיש הרבה שאלות קשות כלפיו".

משטרת ווסט מידלנדס טענה ששתי מכוניות נפגעו אך התושבים אומרים שמדובר בהרבה יותר. מהמשטרה נמסר כי הגיעו למקום קצת לפני 10:00 בבוקר ו"הנהג השאיר את פרטיו בפני איש הקשר ודיבר איתו. נזק קל נגרם לרכבים החונים".

גריליש כבר הסתבך בעבר. ב-2015 נתפס בסרטון בו הוא שואף חנקן, ובפעם אחרת נראה מעולף ברחוב בטנריפה בספרד. הקשר שיחק שבע פעמים בנבחרת אנגליה עד גיל 21 והיה אמור להיכלל בסגל הנבחרת ליורו 2020 על פי הערכות. כעת העלילה מסתבכת עבורו, תרתי משמע. אנשי וילה חיפשו אותו "בטירוף" לפי הדיווח בכלי התקשורת הבריטית אך הוא טרם יצר קשר. המועדון עצמו לא נענה לפניות התקשורת.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי