בינתיים בהסגר: צפו באימוני הכדורגל של נטע אלחמיסטר לרמי גרשון

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר | רון קדמי

הבלם של מכבי חיפה עדיין לא שיחק העונה, אבל אשתו, דוגמנית העל שקראה לעוקביה להיכנס להסגר, דואגת לעזור לו לשמור על כושר גם בזמן פגרת הקורונה. צפו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה המתפשט בחודש האחרון ברחבי העולם ומשבש את אורח החיים שלנו, ומרחיק את הספורט מהמגרשים, הגיע גם לבית של הזוג הנשוי הכי נוצץ בישראל: נטע אלחמיסטר ורמי גרשון.

דוגמנית העל, המחזיקה במעל מיליון וחצי עוקבים באינסטגרם, ידועה כחובבת כושר גופני ומאז שנכנסה להסגר, דואגת לשתף את עוקביה הנאמנים בכל המתרחש בביתה: אימוני כושר ארוכים על ההליכון, מדידת בגדי ים, טיק-טוקים ועוד. לפני כשבועיים, אלחמיסטר-גרשון פרסמה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה בה היא קראה לציבור להיכנס להסגר בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

גם הבלם של מכבי חיפה, שסובל מפציעות טורדניות ועדיין לא ערך הופעה העונה במדי הירוקים בכל המסגרות, נשאר בביתם בנתניה ואתמול (שני) הוא זכה אימון סלאלום במרפסת מבת זוגו המהממת, שעוזרת לו לשמור על כושר גם בזמן פגרת הקורונה, ולפחות עד שיחזור למגרשים.


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

היום הסלפי שלי מקבל משמעות אחרת. שוכבת על הספה בבית, צופה בלי הפסקה בערוצי החדשות ומחליטה לשתף אתכם בתחושותיי. מצד אחד קשה שלא להיות מודאגת מהתפשטות המחלה וגם כבעלת עסק מהמצב במשק שהולך ומחמיר, אבל מצד שני קשה לי גם שלא להרגיש גאווה עצומה שאני חלק מהעם הזה, מהאנשים שמנהלים את המשבר ובמיוחד מכל הצוותים הרפואיים למיניהם שנותנים את הלב והנשמה שלהם כדי לנצח במלחמה הזו בשביל כולנו! אני רוצה לנצל גם את ההזדמנות הזו לקרוא לכולם לעשות כמוני, להישאר בבית כמה שיותר ולהישמע לכל הוראות משרד הבריאות. רק ככה נוכל לנצח את הנגיף ולחזור לשגרה מהר ככל האפשר! מאחלת לכל החולים רפואה שלמה והחלמה מהירה. ולכולם – תהיו בריאים ותשמרו על עצמכםאמן

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי