בהשראת נטפליקס? חיית המחמד הלא שגרתית של ממפיס דפאי

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | אינסטגרם

חלוץ ליון ונבחרת הולנד שבר את הרשת כשפרסם באינסטגרם היישר מביתו תמונות של לייגר, שילוב של אריה וטיגריס, ולאחר מכן גם עורר את זעמם של ארגונים למען זכויות בעלי חיים. מישהו צפה יותר מדי ב-Tiger King?

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)

ממפיס דפאי רשם עונת אדירה מבחינתו עד שבדצמבר האחרון נפצע וגמר אותה מוקדם מהצפוי. החלוץ ההולנדי, שבשיא הקריירה הגיע למנצ'סטר יונייטד ומאז מוזכר בממלכה בתור אחד הפלופים הגדולים של השדים האדומים, מככב בליון בשנתיים וחצי האחרונות וגם הצליח להחזיר את נבחרת הולנד לצמרת הכדורגל וצפוי להוביל את ההתקפה שלה בשנה הבאה ביורו, אבל בינתיים, לאור הפציעה ו"פגרת הקורונה" שנכפתה על כולנו, הוא מתעסק בדברים אחרים לגמרי.

כנראה שגם ממפיס יושב בימים אלה בבית וצופה בסדרות "נטפליקס", ביניהן גם "Tiger King", כי אחרת קשה להסביר את ההחלטה שלו להביא הביתה חיית מחמד מאוד לא שגרתית. ממפיס, שמכנה את עצמו אריה ועל גבו אף קעקוע ענק של אריה, הביא הביתה חיית מחמד מאוד לא שגרתית – לייגר, שזה למעשה שילוב של אריה וטיגריס (חיבור השמות באנגלית, Lion ו-Tiger).

ממפיס קרא לחיית המחמד החדשה על שמו וגם הצטלם איתה ליד הקעקוע הענק שעל גבו ובתיאור התמונה כתב: "מה קורה כשלייגר מבלה עם אריה?". הביקורות נגד החלוץ היו קשות ונוצרה סערה לאחר שגם ארגונים למען זכויות בעלי חיים התערבו, אבל החלוץ השיב: "תשבו בשקט, אלה חיות שנוצרו על ידי בני האדם ולא יכולות לשרוד – גם לא בטבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי