כשהאתגר שלו צובר תאוצה: רונאלדו עוקץ את כל המתחרים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Thananuwat Srirasant/Getty Images

הפורטוגלי שאוהב את קוביות הבטן שלו השחק את אתגר ה-the Living Room Cup - ביצוע כמה שיותר עליות ב-45 שניות. אחרי שפרננדש ניסה את מזלו, כתב לו: "עדיף שתאמן את הזרועות קודם". וגם: הולאנד ו-ויניסיוס

(גודל טקסט)

 נגיף הקורונה שהשבית לחלוטין את הכדורגל הביא לשחקנים אתגר גדול – לשמור על כושר בביתם הפרטי. כמובן שכעת יש להם הרבה זמן פנוי. לא מעט "אתגרים" כיכבו ברשתות החברתיות לאחרונה, מה שהחל עם הקפצת נייר טואלט. האחרון שבהם היה אתגר ה-ABS של כריסטיאנו רונאלדו שהראה ל-211 מיליון העוקבים שלו, שהוא יכול לעשות 142 חזרות של תרגיל בטן (לגעת בעקבים כשהרגליים באוויר) בתוך 45 שניות בלבד. "היי חבר'ה, יש לי אתגר חדש עבורכם כדי להישאר פעילים – "the Living Room Cup" – גביע הסלון. האם אתה יכול לשבור את השיא שלי ולנצח את שרירי הליבה שלי?", כתב לעוקביו וביקש שיתייגו אותו כדי שיוכל לראות.

 
 
האתגר של כריסטיאנו צובר תאוצה ולא מעט שחקנים מנסים את מזלם. הפוסט גרר כמעט 28 מיליון צפיות ולמעלה מחמישה מיליון לייקים. דיוגו דלוט הצעיר ממנצ'סטר יונייטד הצליח לעשות 105 חזרות ואז קרס. הרץ הדרום אפריקני קסטר סמניה התעלה על הפורטוגלי כשעשה 176 חזרות בפרק הזמן הזה וגיחך: "רונאלדו בהחלט עשה כמיטב יכולתו".
 
 
ויניסיוס ג'וניור קשרה של ריאל מדריד העלה סטורי ותייג את רונאלדו שם כתב שעשה 125 חזרות וזה לא רע לפעם הראשונה. רונאלדו ענה לו בחצי עקיצה: "ברמה של החגיגה של השער האחרון שלך", אותו שער אותו הפורטוגלי ראה מקרוב כשהגיע לבירת ספרד לראות את הקלאסיקו בין ריאל וברצלונה באחד במרץ. ארלינג הולאנד חלוצה של בורוסיה דורטמונד (19), הסתפק ב-124 חזרות והכוכב הפורטוגלי פרגן עם סמיילי של אגרוף וסמיילי נוסף של שריר.
 
 
אבל האנקדוטה המעניינת ביותר היא עם ברונו פרננדש, הקשר של מנצ'סטר יונייטד שפתח את דרכו באולד טראפורד בסערה כשהשתלב נפלא. פרננדש הסתפק ב-117 חזרות וכתב: "שבוע ראשון, ניסיון ראשון, זה לא רע". רונאלדו הגיב לו: "תאמן את הזרועות במקום!". לסיום, איך לא, רונאלדו השוויץ בשרירי הרגליים שלו והציג תרגילים עם גומיות.


האתגר של רונאלדו ותשובותיו לכוכבים (צילום מסך, אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי