הפחדים, השגרה שממש לא חזרה והכעס על הסינים: שי זהבי עולה להתקפה

שי זהבי
שי זהבי | לירון שרון

אשתו של כוכב נבחרת ישראל סיפרה על הפחדים שלה: "מתי נוכל לגעת שוב במעקה של המדרגות ולהתקרב לאנשים?". על המדינה: "הם הביאו את כל המצב הזה והם מתרחקים מזרים, זו אפלייה". וגם: מסר אופטימי ואהבה לישראל

(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות ערן זהבי ושי זהבי חזרו עם הילדים לסין בצלו של משבר הקורונה. כוכב נבחרת ישראל כבר חזר לאימונים במדי קבוצתו גוונגז'ו ר.פ ביום חמישי, אך פתיחת הליגה נדחית שוב ושוב. זהבי עצמו סיפר אתמול (ראשון) על החיים בצל הקורונה. היום הגיע תורה של שי אשתו לשתף את תחושותיה באינסטגרם. לגברת זהבי יש בטן מלאה על ההתנהלות של סין, היא טוענת לאפלייה לזרים ומכריזה: זו ממש לא חזרה לשגרה. היא גם בהחלט חושש מהעתיד לבוא.

"המסקנות שלי אחרי שבוע 'חזרה לשגרה'", כתבה זהבי בפתח דבריה בציניונית. "בואו נתחיל בזה ששגרה זו לא – ומי יודע מתי באמת נוכל לקרוא לזה חזרה לשגרה".

"הפחד שליווה אותי מהיום הראשון שסיימנו בידוד עדיין קיים. מתי אפשר להפסיק לפחד ללחוץ על כפתור המעלית? מתי אפשר להפסיק לפחד לגעת במעקה של המדרגות הנעות? מתי אפשר להתחיל להתקרב לאנשים? להפגיש את הילדים עם חברים?", היא שואלת. "נראה כאילו כל מה שהיה רגיל ונורמלי השתנה. היום הרגיל והנורמלי הוא הפחד והחששות".

שי זהבי וערן זהבי בימים יפים (צילום: אינסטגרם)

"כולם אומרים שבסין חזרו לשגרה, אבל השגרה אצלנו היא עדיין בבית. מעדיפה להימנע מלצאת אם זה לא הכרחי והיי, הילדים התרגלו כבר למצב, וגם אני", היא כותב עם סמיילי עצוב. "היום כבר יצאנו החוצה כי זה הכרחע בשביל הנפש, היינו במקום פתוח ונשמנו אוויר, היה כיף ומוזר גם יחד".
 
 
בהמשך היא מתחנה ביקורת על הסינים: "מה שמרתיח אותי זה שהסינים הביאו את כל המצב הזה על העולם ופתאום הם מתרחקים מאיתנו? במספר מקומות אין כניסה לזרים, יש אפליות, גזענות ודעות חשוכות כלפיהם ברחובות".

לסיום היא ניסתה להסתכל על הצד החיובי: "לפחות משהו טוב אחד יצא מהמשבר הזה – גילינו את המשפחה מחדש. את הפשטות, את הביחד, גילינו שהכל הבל-הבלים ורק אהבה תנצח. אמן ונצא מחוזקים מכל המצב הזה ושלנצח נחלק אהבת חינם לכל מי שרק חפץ בה". זהבי חתמה את הפוסט בהצהרה מרגשת: "מסקנה אחרונה והכי חשובה – אין כמו ישראל".

"אין כמו ישראל" (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי