לא תאמינו: כך נראה זה רוברטו בגיל 45

זה רוברטו
זה רוברטו | JOHN MACDOUGALL/AFP via Getty Images

קשר העבר הברזילאי שומרת על מסר שריר מרשימה גם בגילו המופלג ושחקנים פעילים רבים יכולים רק לקנא: "אני לא שותה, לא מעשן, אוכל טוב וישן נהדר", סיפר. וגם: המסר המרגש שהעביר

(גודל טקסט)

רוב שחקני הכדורגל שפורשים ממשחק, או ספורטאים בכלל – מתקשים לשמור על המראה הגופני שכה אפיין אותם. זה רוברטו, קשר העבר הברזילאי, כיום בן 45, שובר את הסטיגמה הזו. הברזילאי פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מרשימה – גם בגילו המופלג הוא מפוצץ בשרירים.

 
 
"אני לא שותה משקאות חריפים, לא מעשן. אני אוכל טוב מאוד, ישן טוב מאוד. יש לי את המשפחה שלי שהיא הביטחון הגדול ביותר שלי", אמר בשנה האחרונה בקריירה שלו, ב-2016. לאחר מכן ב-2017 פרש ממשחק בגיל 43 כשרשם 34 הופעות עם פלמיירס.
 
 
אתמול (שלישי) הוא הראה תמונה עדכנית שלו מאימון בסאו פאולו וכתב: "היום, אם אתה חושב שהגעת למלוא הפוטנציאל שלך – אל תאמין! אתה תמיד יכול להגיע רחוק יותר". לאחר מכן הוסיף: "האדם היחיד שאתה צריך להתמודד איתו כדי להיות טוב יותר זה האדם שהיית אתמול. תמיד תישארו עם מלוא המוטיבצייה שלכם". הוא הוסיף סרטון שלו מבצע ספרינטים.
 
 
כיום הוא יועץ טכני בפלמיירס, הקבוצה בה פרש וגם נמצא בקשר ישיר עם השחקנים וצוות האימון. קריירת המשחק שלו הייתה עשירה כמובן. הוא שיחק לפרק זמן קצר בריאל מדריד, היה במשך ארבע שנים בבאייר לברקוזן ולאחר מכן עבר לבאיירן מינכן. עוד מקבוצותיו בין היתר הן המבורג וגרמיו. בנבחרת ברזיל רשם 84 הופעות אם כי לא נכלל בסגל לנבחרת במונדיאל 2002 שהסתיים בזכייה היסטורית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי