לו"ז צפוף: רונאלדו וג'ורג'ינה לא מבזבזים זמן בקורונה

כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס
כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגס | HELDER SANTOS/AFP via Getty Images

הדוגמנית ניצלה את השמש החמה כדי להשתזף בבגד ים אדום ובהמשך הזמינה את עוקביה לסדנת בישול מזורזת. וכוכבה של יובנטוס? הוא שמח לראות את עצמו מככב במוזיאון של נסיונאל

(גודל טקסט)

המציאות החדשה שנכפתה עלינו קשה לכולם, גם על כריסטיאנו רונאלדו שכבר לא יכול לחכות לרגע בו יחזור לשחק. בכל זאת, הוא מעביר את הזמן נהדר במולדתו. מעבר לכך שהוא משתמש במגרשה של מדיירה ומתאמן עד כמה שאפשר – הפורטוגלי עשה גיחה קצרה למוזיאון המיוחד של נסיונאל הקבוצה בה שיחק כילד ושמח לראות את הפינה המיוחדת שמוקדשת לו במוזיאון. רונאלדו הצטלם לצד התמונות שלו ואוסף גביעים וכתב: "תמיד טוב לחזור הביתה".

ובינתיים, מה עם ג'ורג'ינה? במהלך הפגרה היא הראתה חלק מכישוריה הרבים כשסיפרה את בן זוגה. אתמול (רביעי) היא הציגה עוד אחד מתחביביה. בשעות הצהריים היא נראתה מבסוטית מהחיים בביקני אדום על רקע השמש המסנוורת, ולאחר מכן עדכנה את עוקביה במטרה הבאה: סדנת בישול מזורזת.

"אני הולכת להכין עוגה, האם תעשו את זה איתי יחד?" כתבה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה ואפילו הכינה סקר. ג'ורג'ינה הכינה עוגת גזר ושיבולת שועל והציגה את המתכון בפני המעוניינים. 

רונאלדו ומשפחתו התארחו באחוזה יוקרתית בת שבע קומות בפונשל המשקיפה על האוקיינוס האטלנטי. כעת, יחד עם ארבעת ילדיו וכן האם דולורס, הם עברו למקום אחר. בכל מקרה, אנחנו מתגעגעים אליהם, כל אחד במגרש שלו – כוכבה של יובנטוס אוהב להבקיע, וג'ורג'ינה אוהבת לדגמן.


"תמיד נחמד לחזור הביתה" (צילום מסך: אינסטגרם)



המתכון של ג'ורג'ינה (צילום מסך: אינסטגרם)



מבסוטית מהשמש. ג'ורג'ינה (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי