כוכב צ'לסי ניהל רומן עם עובדת המועדון ופירק זוגיות לפני נישואים

אליסה סקאלקון
אליסה סקאלקון | אינסטגרם

"הסאן" חשף שערורייה נוספת בממלכה. ז'ורז'יניו נתפס על חם על ידי בן זוגה של אליסה סקאלקון, שהחליט לצאת עם הסיפור לתקשורת: "הוא שאל אותה איך היא אוהבת את הסקס שלה, גיליתי את זה רגע לפני שהצעתי שנתחתן"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

זה לא סוד שהכדורגלנים האנגלים מסתבכים בפרשות סוערות ושערורייתיות בתדירות די גבוהה, אבל הפעם מדובר בשחקן נבחרת איטליה וקשר צ'לסי, ז'ורז'יניו שלפי הטענות פירק זוגיות רגע לפני חופשה משותפת והצעת נישואים.

ז'ורז'יניו הגיע לצ'לסי מנאפולי בקיץ 2018 ובעונת הבכורה בפרמיירליג התקשה להתאקלם ורק העונה החל לשדרג מעמדו בקרב האוהדים, אבל נראה שלתרבות האנגלית הוא התאקלם במהרה. הקשר בן ה-28, אבא לשניים, נתפס שולח הודעות בעלות אופי מיני לאליסה סקאלקון, אותה הוא מכיר כשהייתה מארחת באירוע שקיימה צ'לסי.

מי שתפס את השניים על חם הוא ארון יוז, בן זוגה של אליסה בארבע השנים האחרונות שקרא את ההודעות שעות ספורות לפני שהשניים המריאו לחופשה בסרי לנקה – שם הוא תכנן להציע לה נישואים! אם לא די בכך, הדבר פורסם ימים ספורים לאחר שנודע כי ז'ורז'יניו מצפה לילד מקת'רין הארדינג, כוכבת ריאליטי. ז'ורז'יניו היה נשוי בעברו לנטליה לטרי, ממנה, טוענים מקורביו לפי "הסאן", הוא נפרד בסתר בשנה שעברה אחרי שמונה שנים של זוגיות וכאמור שני ילדים משותפים – כשנתיים לאחר שנישאו.

ארון יוז, בן זוגה לשעבר, הוא מי שהחליט לחשוף את הסיפור – אולי כי הוא אוהד מושבע של ארסנל או אולי סתם מתוך רצון לנקום. לטענתו, זוגתו לשעבר, בשל היותה חצי איטלקיה, נצמדה לקשר כדי לתרגם לו מאנגלית לאיטלקית וכך נוצר ביניהם הקשר: "היא התחילה לדבר עליו יותר ויותר כל הזמן, עד שכבר התחלתי לחשוד. היא התחילה לנפנף אותי וכשהיא סיפרה שהיא טסה ליפן עם המועדון התחלתי מאוד לדאוג בגלל הקרבה ביניהם. כשהיא חזרה שאלתי אותה אם קרה משהו ביניהם והיא אמרה שלא, אבל אז עוד לא ראיתי את ההתכתבויות ביניהם – זה קרה כמה שבועות אחרי זה".


עבדה בסטמפורד ברידג' והכירה את ז'ורז'יניו כשתרגמה לו מאנגלית לאיטלקית (אינסטגרם)

יוז גם סיפר שהפרידה התרחשה בספטמבר האחרון, לאחר שזוגתו שבה מבילוי עם חברים: "היא התנהגה מוזר, נעלה את עצמה בשירותים וביקשה שאלך. הלכתי למיטה וראיתי את האייפד שלה מהבהב, אז הלכתי לכבות אותו. אז חרב עליי עולמי. ראיתי הודעות שלה עם ז'ורז'יניו באינסטגרם, גללתי את המסך וראיתי גם הודעות שלהם מיפן שהוא מבקש ממנה להגיע לחדר שלו במלון ואפילו הודעה שבה הוא שואל אם היא מעדיפה סקס פרוע או רומנטי. היא ענתה 'פרוע' והוא ענה 'מצוין'. הוא גם צחק פעם שהוא רוצה לראות אותה שיכורה והיא ענתה שהוא עוד יראה".

עוד מספר בן הזוג לשעבר: "צילמתי כמה תמונות של ההודעות, הלכתי לשירותים והתחלתי לצרוח עליה. היא יצאה בבכי, אמרה שזה לא מה שאני חושב וביקשה שלא אעשה דבר. היינו אמורים לטוס לחופשה למחרת, חשבתי להציע לה שם ולא ידעתי מה לעשות. זה היה מאוחר מדי בשביל לבטל, אז נסענו ואלה היו השבועיים הגרועים בחיי. כשחזרנו נפרדתי ממנה".

ז'ורז'יניו (IAN KINGTON/AFP via Getty Image)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי