לא תאמינו: חברה של לינגארד התפשטה ושלחה לו מסר

ג'סי לינגארד
ג'סי לינגארד | AFP

לאורה ברגאטו, הדוגמנית האיטלקיה הצטלמה למגזין הנחשק פלייבוי ומשוכנעת שכוכב מנצ'סטר יונייטד יפרגן: "פלייבוי תמיד היה ותמיד יהיה אייקוני. המעריצים אוהבים את זה". וגם: הקורונה והתוכניות לקיץ

(גודל טקסט)

לאורה ברגאטו, הדוגמנית האיטלקיה וחברה וותיקה של ג'סי לינגארד ממנצ'סטר יונייטד, לא עוצרת לרגע. אחרי התמונות עם הישבן החשוף על רקע תמונות של חולצות מהליגה האיטלקית –  הגיע השלב הבא: צילומים למגזין הפורנו פלייבוי, לפני שנגיף הקורונה תפס תאוצה כמובן.

 
ברגאטו שהצטלמה בעירום סיפרה בראיון ל"דיילי סטאר" כי עדיין לא הראתה ל-לינגרד את התמונות: "אני בטוחה שהוא יעריך אותן כמו יתר החברים שלי. מגזין פלייבוי תמיד היה אייקוני ותמיד יהיה. קים קרדשיאן עשה את זה, אז למה אני לא? המעריצים אוהבים את זה מאוד ואומרים שזה היה ברמה גבוהה".
 
 
הדוגמנית לא שכחה לסמן מטרות נוספות: "כבר עשיתי את פלייבוי מקסיקו בשנה שעברה וכעת את מגזין קרואטיה ואני מחכה לדבר הבא".
 
 
בשבוע שעבר סיפרה כי שוחחה בטלפון עם לינגארד: "הוא נשאר בבית כמו כולנו. הוא בטוח. באיטליה כולנו נעולים, עבר חודש ואני מקווה שהחיים יחזרו כאן לאט לאט. אני מטפלת בעצמי, ממשיכה בשגרת היופי שלי, צופה בסרטים ומבשלת אוכלת איטלקי. כשזה ייגמר אני לא יכולה לחכות כדי לנסוע. אני רוצה לבלות את הקיץ הזה בספרד ובלונדון".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי