מזרן, בקבוק מים וגומיות: האימון הביתי של שי זהבי בתקופת הקורונה

שי זהבי
שי זהבי | לירון שרון

אשתו של כוכב נבחרת ישראל החליטה להתמודד עם החששות מעלייה במשקל בזמן הקורונה והזמינה את העוקבות לפעילות מאתגרת תחת אביזרים מינמליים. מה בתפריט? סקווטים, אימוני ירך וישבן. וגם: היעד הבא

(גודל טקסט)

בישראל ננקטים צעדים התחלתיים-קלים בדרך לחזרה כלשהי לשגרה, בעיקר מצד המשק. האיסור על קיום פעילות ספורט מעל 500 מטר עדיין קיים, וישנו חשש שהאוכלוסיה תעלה במשקל בתקופה הזו בין חמישה לשבעה קילו. שי זהבי, אשתו של כוכב נבחרת ישראל, ומומחית כושר בעצמה, דירבנה את האוכלוסייה לעשות ספורט והציגה את תוכנית האימונים שלה.

 
 
זהבי כתבה פוסט ארוך והדגימה במספר סרטוני וידאו. הבשורה העיקרית היא שאין צורך בבית ענק או ציוד יוצא דופן. "כל מה שאתן צריכות זה מזרן יוגה, בקבוק מים וגומיית התנגדות", כתבה בתחילת הפוסט.
 
 
"אם עדיין לא ניסיתן תרגילים עם גומיות, זה הזמן להזמין אחת ולראות את ההבדל". היא פירטה שורה של תרגילים במספר דרגות קושי והדגישה עד כמה חשוב לבחור התנגדות נכונה. כך זה קורה: 45 שניות עבודה אינטנסיבית ו-15 שניות. מה בתפריט? סקווטים, אימוני ירך וישבן.
 
 
הפוסט זכה לקצת יותר מ-3,000 לייקים, ושי לא מתכוונת לעצור כן. כשנשאלה על ידי אחת העוקבות האם יהיה עמוד יוטיוב מסודר שיהיה נוח להיעזר בו, השיבה: "עובדת על זה". "Let’s burn this butty together!", סיכמה זהבי. בואו נעצור את העלייה במשקל.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כל מה שאתן צריכות זה מזרן יוגה, בקבוק מים וגומיית התנגדות. אם עדיין לא ניסיתן תרגילים עם גומיות התנגדות זה הזמן להזמין אחת ולראות את ההבדל! הגיע הזמן לצאת לדרך!!! – לכל תרגיל 12 חזרות 3-4 סטים תלוי ברמת הקושי. חשוב לי להדגיש כי יש רמות קושי גם לגומיות וחשוב מאוד לבחור גומיה שמתאימה לך! למי שאין גומיה יכולה לעשות את כל התרגילים ללא גומיה כפול ארבעה סטים. * לתרגיל מספר 4 (התרגיל בו הגומיה חייבת להישאר במתח) יש לעשות 45 שניות עבודה (חמישה צעדים לימין,חמישה צעדים לשמאל) ומנוחה 15 שניות כפול ארבעה סטים Let’s burn this butty together!

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי