המסיבה של ממן, הבישולים של דגני וד"ש מזהבי: הכוכבים חוגגים את יום העצמאות

חנן ממן
חנן ממן | בית"ר ירושלים האתר הרשמי

עבור קשר בית"ר ירושלים השמחה הייתה כפולה ומכופלת כשביתו חגגה יום הולדת. קפטן הפועל פירט את המתכון להמבורגר. שי הראתה את הבנים צובעים את דגל ישראל ואצל הבוזגלוס שמח כרגיל

(גודל טקסט)

אין ספק שיום העצמאות הנוכחי הוא לא שגרתי. אין הופעות בחוץ, אין התקהלות, אין מנגל בפארקים. ובכל זאת, כוכבי הכדורגל ניסו ליהנות עד כמה שאפשר, גם אלה שבישראל וגם אלה שבסין הרחוקה כמובן. ליקטנו עבורכם חלק מחגיגות יום העצמאות.

"עצמאות שמח", כתב ערן זהבי בסטורי הרחק מסין, והראה שבדומה לרבים אחרים, גם הוא צפה בהופעה המשותפת של עומר אדם ואייל גולן. גם אשתו שי כתבה: "חמש שעות מבדילות בין סין וישראל. הופעת בוקר וקפה במקום כוס יין. מזל טוב למדינה שלי. אין לי ארץ אחרת". שי הוסיפה תמונה מרגשת בסטורי והראתה את הילדים צובעים ציור של דגל ישראל.

ומהמשפחה המרתקת בסין עד למשפחה הכי מעניינת שלנו כאן, בישראל?. "הבוזגלוס" הצטלמו לתמונה קבוצתית מרגשת כשכולם, גם הילדים וגם מירן – לבושים בחולצה מספר 11 מימיו של מאור בוזגלו בנבחרת ישראל. עוד קודם לכן כתב מאור: "היממה הכי עצובה בשנה מסתיימת ברגעים אלה ממש אל תוך חגיגות עצמאות ה-72 שמוכיחים לכולנו כמה המדינה שלנו מיוחדת וחזקה", על רקע הזיקוקים. כמו כן מאור דאג להזכיר שהערב יהיה פרק נוסף של הסדרה שלהם.

קפטן הפועל תל אביב, אוראל דגני, טען כי קיבל פניות רבות לאחר ההמבורגר שהציג בפני עוקביו אתמול. אז הוא פשוט העלה פוסט עם כמה תמונות – וזה בהחלט נראה טעים – ופירט את המתכון. "עכשיו נשאר לשים הכל בלחמנייה, קצת קטשופ ובתיאבון".

דולב חזיזה ממכבי חיפה הסתפק בסטורי של דגל ישראל ואיחל חג שמח לכולם, בעוד אצל דור מיכה היה קצבי במיוחד עם האב קובי מיכה כפי שהראה לנו בסטורי: "אני צריך חילוף", כתב. אצל דני אבדיה נראה שהמצב רוח לא משהו ויש אפילו קצת שביזות כאשר העלה תמונה שלו במדים.

עבור חנן ממן מבית"ר ירושלים הייתה סיבה כפולה למסיבה. לא רק יום העצמאות אלא גם יום הולדת שנתיים לביתו. שזכתה לבלונים נפל ענקיים, ממתקים ושק מתנות. כוכבי ליגת העל, ביניהם רמי גרשון, עומר אצילי ובן שהר – לא שכחו לברך.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

. קיבלתי הרבה פניות על התמונות של ההמבורגר שלי אתמול, אז קבלו בפרסום ראשון את המתכון להמבורגר המושלם ליום העצמאות. חג שמח ומנגל מוצלח לכולם! המצרכים: 1 ק"ג בשר אנטריקוט טחון 2 כפיות מלח 1/2 כפית פלפל שחור 1/3 כוס מי סודה לחמניות המבורגר 1 אננס טרי מה עושים? מערבבים בקערה את הבשר, המלח, הפלפל ומי הסודה, מחלקים ל-5 כדורים של כ-200 גרם. משטחים את הכדורים לקציצות (לפי העובי שמתאים לכם) צולים את הקציצות על המנגל עד למידת העשייה הרצויה (אל תגזימו, כן?) ובינתיים מחממים את הלחמניות. המלצה שלי: תוסיפו למנגל כבד אווז ואננס טרי עכשיו נשאר לשים הכל בלחמנייה, קצת קטשופ ו…בתיאבון

A post shared by Orel Dgani ⚽ (@orel_dgani) on


דני אבדיה. שבוז משהו (צילום מסך: אינסטגרם)


שעת יצירה. ילדי משפחת זהבי (צילום מסך: אינסטגרם)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי