תגידו מזל טוב: תומר חמד חגג יום הולדת 33 בחיק המשפחה

תומר חמד, שונית חמד
תומר חמד, שונית חמד | אודי ציטיאט

שונית הרימה הפקה לכבוד הבועט שלה בווילה המפנקת ששכרו לתקופת הקורונה והוסיפה גם ברכה מרגשת באינסטגרם. צפו בתמונות

(גודל טקסט)

בימים אלו, שגרירנו בצ'מפיונשיפ תומר חמד היה אמור להיות שקוע במאבקי הישארות עם צ'רלטון אתלטיק, אבל כידוע, נגיף הקורונה השבית את הכדורגל העולמי. עם זאת, ישנו גם צד חיובי לסיפור, כי חלוצה של נבחרת ישראל זכה לחגוג היום (שבת) את יום הולדתו ה-33 בחיק המשפחה כאן בישראל.

אשתו, שונית המהממת, הרימה הפקה מצומצמת בווילה המפנקת ששכרו החמדים לכל תקופת הקורונה וארגנה לתומר שלה חגיגה יחד עם בנות מיה, אמי ולנה ושאר המשפחה.

בנוסף להפקה, שונית הקדישה לבועט שלה פוסט מרגש בו כתבה: "זה אתה האבא שכל ילד מבקש בחלום. בעל לתפארת שאוהב, מפרגן, מחבק, חבר אמת שמקשיב, מפנק, מנחם. זה אתה האחד שחברתי לפני שנים, זה אתה שבלעדיו לא היו לי חיים. מזל טוב אהוב שלי, אני אוהבת אותך אהבה חודרת עצמות".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

זה אתה האבא שכל ילד מבקש בחלום. זה אתה שהבאת את המשפחה שלנו עד הלום. זה אתה בעל לתפארת שאוהב, שמפרגן, שמחבק . זה אתה חבר אמת שמקשיב, שמנחם, שמפנק. זה אתה שנמצא גם כשאתה לא נמצא. זה אתה שתומך ודוחף ללא הפסקה. זה אתה שמסעיר לי את הלב ואת הגוף. זה אתה שממלא לי את הנשמה בטירוף. זה אתה שמוכיח שהשמיים הם הגבול. זה אתה שנותן לי השראה בימי תסכול. זה אתה שיודע לדבר עם אלוהים. זה אתה שיודע להודות על החיים. זה אתה שלהסתכל בעינייך מעניק לי כוחות על. זה אתה שצנוע ולא מודע לזה בכלל. זה אתה האחד שבחרתי לפני שנים. זה אתה שבלעדיו לא היו לי חיים! מזל טוב אהוב שלי עד 120 בריאות בריאות ועוד בריאות אני אוהבת אותך אהבה חודרת עצמות!‍❤️‍‍#happybirthday #myhero

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי