כוכבת האח הגדול לניימאר: "מתביישת שהייתי איתך"

ניימאר
ניימאר | MARK RALSTON/AFP/Getty Images

החלוץ הכחיש את טענתה של יוצאת הריאליטי המצליח בברזיל על כך שהם היו יחד, היא בתגובה עלתה להתקפה: "אתה אומר שאני משקרת רק בגלל שקוראים לך ניימאר ואני אף אחת"

(גודל טקסט)

ניימאר מעביר את השבועות האחרונים באחוזה מפוארת בברזיל יחד עם בנו ומספר מחבריו הקרובים, אבל אפילו שם הוא נמצא תחת אש צולבת. תחילה הוא ספג ביקורות נוקבות לאחר שעזב את פריז כדי לשוב לברזיל מיד עם פרוץ מגפת הקורונה בצרפת, לאחר מכן חטף על כך שלא שמר על הנחיות הבידוד והמרחק וכעת הוא נמצא במרכזה של סערה מול פליטת "האח הגדול" במדינה.

פליי, שמחזיקה במספר עוקבים מרשים של ארבעה מיליון בשל השתתפותה בריאליטי המאוד פופולרי במדינה, חשפה בשידור חי – לאחר יציאתה מהתוכנית – שהיא ניהלה רומן עם ניימאר בשנת 2016, אולם החלוץ הכחיש זאת ואף כתב שזה הצחיק אותו וטען שהיא משקרת.

פלייסליין, המכונה פליי, התבקשה להגיב להכחשתו של ניימאר ואמרה ללא היסוס: "אגיד לכם דבר אחד – אני מספיק אישה כדי להודות בדברים שעשיתי. אני מאוד שקופה ואני לא מחויבת לאף אחד שמרגיש צורך לשקר. הפגישה שלי עם ניימאר הייתה מקרית, זה לא משהו שהוא צריך להתבייש בו. אתה אומר שאני שקרנית רק בגלל שקוראים לך ניימאר ואני אף אחת? עכשיו אני באמת מתביישת שהייתי איתך".

מי שיצא להגנתה של פליי הוא בעלה לשעבר: "התחלתי לצאת איתה מספר חודשים אחרי שהייתה איתו. אני זה שמחק את השיחות שלהם ואת מספר הטלפון שלו. היא לא משקרת וגם לא כל כך צריכה", אמר ג'ונתן ריקרטה. לפי התקשורת בברזיל, השניים בילו יחדיו כשניימאר ניסה להתאושש מהפרידה הראשונה שלו מהשחקנית והדוגמנית ברונה מרקזין, זוג שחזר מאז ונפרד סופית ב-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי