הספורט כדרך חיים והעקיצה לחברת השבט: ירדן ג'רבי בפוסט מרגש

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | צילום מסך

מדליסטית הארד מריו 2016 שמתמודדת ב"הישרדות" כתבה: "הספורט לימד אותי מהי ווינריות ושכל מטרה שאציב לעצמי - אוכל להגשים". ועל הדרך שלחה מסר ברור לליטל סמדג'ה

(גודל טקסט)

לפני קצת יותר משנתיים וחצי הודיעה הג'ודוקא ירדן ג'רבי על פרישה. ג'רבי, שהביאה כבוד רב למדינה עם זכייתה במדליית זהב באליפות העולם ב-2013 בין היתר, זכייה במדליית הכסף באליפות העולם כעבור שנה, עוד שמונה פעמים הייתה אלופת ישראל וכמובן זכתה גם במדליית הארד אולימפיאדת ריו 2016 – חזרה לתודעה לאחרונה עם השתתפותה בתוכנית הריאליטי "הישרדות VIP" שמשודרת בימים אלה.

 
 
במסגרת התוכנית המאתגרת, 18 מתמודדים נשלחים לאי בודד בתנאים קשים מאוד, בחלוקה לשני שבטים, כשהמטרה היא להיות השורד האחרון ולזכות במיליון שקלים. ג'רבי, שמתמודדת יפה עם האתגר, אינה מתלוננת על הקשיים השונים, וכתבה פוסט עד כמה הקריירה הספורטיבית שלה הייתה שיעור גדול לחיים, על רקע המאבק, בין היתר, עם חברת השבט ליטל סמדג'ה.
 
 
"כמה למדתי מהספורט, כמה האופי והיכולת שלי מושפעים מהספורט", כתבה ג'רבי בפתח דבריה בפוסט באינסטגרם. "הספורט לימד אותי מהי ווינריות, השקעה, מסירות, מהם הפסדים וניצחונות. גם כשמפסידים – קמים חזקים יותר. היו המון כשלונות בדרך שמתוכם קמתי, התחזקתי, והפכתי לספורטאית טובה יותר ולאישה חזקה יותר".

ג'רבי המשיכה: "הספורט לימד אותי מהי נתינה, עזרה לזולת ויכולת לעזור ולהעצים ילדים וילדות. "ייצגתי את ישראל בעולם כמעט בכל תחרות, זכיתי במדליה ודגל ישראל התנוסס מול כולם. הספורט לימד אותי שכל מטרה שאציב לעצמי, עם הרבה השקעה ואמונה עצמית – אשיג אותה".

"הספורט הוא אני, ואני מייצגת ספורט. בטוח שגם לפסנתרנים יש המון איכויות ותכונות, אך אם תשאלו אותי, את הילדים שלי אשלח לספורט". כזכור, סמדג'ה אמרה בפרק האחרון (היזהרו מספוילר) "אם אלה ספורטאים – אז את הבנים שלי אשלח ללמוד פסנתר", על רקע התחושה שהם (ג'רבי וכדורסלן העבר עידו קוז'יקרו) מסרבים לקבל אותה ומנדים אותה חברתית.
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כמה למדתי מהספורט, כמה האופי והיכולות שלי מושפעים מהספורט. הספורט לימד אותי מהי ווינריות, השקעה, מסירות, הפסדים וניצחונות וגם כשמפסידים- לומדים וקמים חזקים יותר. המון כשלונות בדרך, שמתוכם קמתי, התחזקתי והפכתי לספורטאית טובה יותר ולאישה חזקה יותר. הספורט לימד אותי מהי נתינה, עזרה לזולת ויכולת לעזור ולהעצים ילדים וילדות. יצגתי את ישראל בעולם, כמעט בכל תחרות זכיתי במדליה ודגל ישראל התנוסס מול כולם. הספורט לימד אותי, שכל מטרה שאציב לעצמי, עם הרבה השקעה ואמונה בעצמי- אני אשיג אותה. הספורט הוא אני ואני מייצגת ספורט, בטוחה שגם לפסנתרנים יש המון איכויות ותכונות, אך אם תשאלו אותי, את הילדים שלי אני אשלח לספורט. צילום: @ordanon @survivor.israel @reshettv

A post shared by Yarden Gerbi | ירדן ג'רבי (@yardengerbi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי