איזו בושה: האקסית התלוננה, שחקן מנצ'סטר סיטי נחקר במשטרה

שחקני מנצ'סטר סיטי
שחקני מנצ'סטר סיטי. הסגנון עדיין מנצח? | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מילי סבאג' טענה כי ג'ון סטונס עוקב אחריה באובססיביות באמצעות מצלמות בבית בו התגוררו בעבר ונחשף לרגעים אינטימיים שלה. התיק ייסגר מחוסר ראיות. השניים התגרשו ב-2018 אחרי זוגיות ארוכה ובת משותפת

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
ג'ון סטונס לא ירצה לזכור את התקופה האחרונה. אם לא די בכישלון המקצועי שלו כאשר מעמדו במנצ'סטר סיטי נחלש והוא לא חלק מנבחרת אנגליה, הרי שכעת בממלכה דיווחו על בעיה נוספת – האקסית מילי סבאג' הגישה נגדו תלונה במשטרה והוא נחקר בנושא.
 
 
הסיפור נחשף ב"סאן" הבריטי. סבאג' (25) התקשרה למשטרה לאחר שחשה מאוימת. היא טוענת כי הבלם עוקב אחריה באובססיביות באמצעות מצלמות שהתקין בבית המשותף שלהם על אף שנפרד ממנה לפני קרוב לשנתיים והם התגרשו. "מילי לבדה ומרגישה שמסתכלים עליה. היא חששה", טען מקורב.
 
 
נטען כי המשטרה אפשרה למילי, אמא לבתם הקטנה, לשבור את תנאי ההסגר ולשוב לבית הוריה. גורם המעורה בפרטים הסביר: "הם כבר לא גרים יחד אך ג'ון הצליח להכניס מצלמות, והיא קיבלה הודעות שהוכיחו שהוא מודע למה שקורה בבית, מתי היא נכנסת ויוצאת". על פי החשד הותקנו מצלמות בכניסה לדירה, בסלון ובחדר השינה ועל כן הוא ידע על רגעים אינטימיים שלה.
 

"מילי הרגישה שאין לה ברירה אלא לפנות למשטרה ולקבל עזרה. היה לה קשה במהלך השנה וחצי האחרונות אך היא עברה את זה". סטונס עצמו נחקר ותושאל, השוטרים טענו כי הוא לא ביצע שום עבירה ועל כן לא ננקט עבורו צעד נוסף. התיק ייסגר מחוסר ראיות. מילי הסתפקה בכך.
 
 
השניים היו בזוגיות צמודה שנים ארוכות, מאז גיל 14 ועד שהתגרשו בשנת 2018. סטונס עצמו החליט לפרק את הקשר ביניהם חודשים ספורים אחרי שהגיע עם הנבחרת למונדיאל 2018. הוא עזב את הבית המשותף ועבר לדירה אחרת. בהמשך החל לצאת עם הקוסמטיקאית אוליביה ניילור בת ה-30. בשנה שעברה השניים שכרו אחוזה ב-3.5 מיליון לישט שקרובה מאוד לבית הישן. סטונס עצמו ממשיך לשמור על קשר עם מילי בגלל בתם.
 
 
סטונס, כזכור, כבר הסתכסך עם מילי ב-2016, האשימה אותו שרימה אותה אך היא נתנה לו עוד הזדמנות, והוא עשה קעקוע שלה. מילי שהייתה בהיריון של ארבעה וחצי חודשים, נתנה לו הזדמנות אחרונה. לאורך הקריירה שלו נטען כי למילי חלק גדול בהצלחה שלו. עוד נטען כי סטונס רוצה לשוב להתגורר בדירה שחלקו יחד והוא הציע למילי שירכוש לה בית אחר.

ג'ון סטונס. לא נעים (Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי