סמדג'ה ציטטה את ג'ובס, קוז'יקרו: "כל יום הוא עולם"

עידו קוז'יקרו
עידו קוז'יקרו | צילום מסך: רשת 13

השורדים המסוכסכים שיתפו פוסטים באינסטגרם לאחר הניצחון במשימת החסינות ושמו את העימות ביניהם בצד, לפחות עד הפרק שישודר הערב (שלישי ב-21:15, רשת 13)

(גודל טקסט)

זה התחיל בהצעה להדליק אש בעזרת ספר תהילים, המשיך בתיקון שגיאות בעברית והגיע לשיא עם עקיצות הדדיות על רקע עדתי. אנחנו כמובן מדברים על מערכת היחסים הסוערת בין השורדים ליטל סמדג'ה ועידו קוז'יקרו, שבינתיים, לפחות עד הפרק הבא שייערך הערב (שלישי ב-21:15, רשת 13), שמו את המחלוקות בצד לאחר שזכו במשימת החסינות והבטיחו שלושה ימים נוספים על האי.

"ניצחון של עבודת צוות, בזמן אמת שמים את המחלוקות בצד ומתרכזים במשימה", כתב קוז'יקרו המרוצה לאחר שידור הפרק. "כל יום הוא עולם במשחק הזה. מה אתה אומרים על המשימה המטורפת הזאת?"

סמדג'ה הגיבה גם היא באמצעות האינסטגרם ובחרה לצטט את סטיב ג'ובס. "וזה לאלה המשוגעים, הלא-יוצלחים, המורדים, עושי הבעיות, היתדות העגולים בחורים המרובעים… אלה שרואים דברים אחרת – הם לא אוהבים חוקים… אתם יכולים לצטט אותם, לחלוק עליהם, להלל או להשמיץ אותם, אבל הדבר היחיד שאתם לא יכולים לעשות הוא להתעלם מהם – בגלל שהם משנים דברים. הם דוחפים את הגזע האנושי קדימה, ולמרות שחלק עשויים לראות אותם כמטורפים, אנחנו רואים גאונים, מכיוון שאלה המספיק מטורפים כדי לחשוב שהם יכולים לשנות את העולם, הם אלה שעושים זאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי