מירן בוזגלו השאירה את תעשיית הבידור בהלם

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | Dudes

אשת הכדורגלן מככבת בקליפ רוק בועט שמדבר על הפער בין עולם הזוהר לעולם האמיתי. על הביצוע, המילים והלחן, אחראי לא אחר מהיוצר ושוער נבחרת ישראל לשעבר בכדוריד, גיל יעקב

(גודל טקסט)

אם צפיתם אתמול (שלישי) בפרק סיום העונה הרביעית של "הבוזגלוס", סביר שלא הצלחתם להישאר אדישים לשיר 'את שבתמונה' בו כיכבה בתפקיד הראשי, אשת הכדורגלן מירן בוזגלו. בזמן שבעלה מאור מתאמן במרץ לקראת חידוש ליגת העל שתחזור אלינו בעוד עשרה ימים בדיוק, מירן הספיקה רגע לפני התפרצות נגיף הקורונה להצטלם לקליפ לשיר המדבר של היוצר ושוער נבחרת ישראל בכדוריד לשעבר, גיל יעקב.

השוער יצר את השיר עבור התכנית של לירון שרון, "על הדרך", ששודרה בספורט1 וחשפה את עולמן האמיתי של נשות הכדורגלנים בישראל. את הטעימה הראשונה לקליפ חשפו אמש בפרק סיום העונה של הריאליטי המשפחתית המשודרת ב-YES וזכתה לנתוני רייטינג מטורפים הרבה בזכות הבידוד והעובדה שכולנו נשארנו בבתים במשך חודשיים. השיר מדבר על הפער הקיים בין תעשיית הבידור ועולם הזוהר לבין העולם האמיתי, בו אין דבר כזה "מושלם" ולמרות הכל נראה נוצץ, בסופו של דבר כולנו בסך הכל בני אדם.

מירן שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה אחריו עוקבים למעלה מ-200 אלף איש, כי היא התחברה למילים באופן אישי: "את, את לא מושלמת ובכל המדינה חושבים שאת בכלל לא מפחדת ואף פעם לא עצובה. בגלל שאת פרוסה על כל מסך ועל שלטים באמצע כביש, קשה להישאר אדיש".

צפו בקליפ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי